Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Polskie agencje podbijają światowe rynki

Coraz więcej rodzimych firm wygrywa przetargi i zdobywa zlecenia na organizację wyjazdów incentive dla zagranicznych korporacji. To duży sukces, świadczący o profesjonalizmie i dobrej znajomości trendów branżowych.

W kwietniu ubiegłego roku Haxel Events & Incentive wygrała przetarg na obsługę programów incentive zlecanych przez firmę Aviva.
W ramach współpracy przez dwa lata agencja jest jednym z czterech podmiotów odpowiedzialnych za realizację tych projektów w dziesięciu europejskich krajach (Francja, Hiszpania, Włochy, Polska, Czechy, Litwa, Rumunia, Węgry, Rosja i Turcja). Na krótkiej liście znalazły się jeszcze agencje z Francji i Wielkiej Brytanii, czyli rynków, w których przemysł MICE ma dłuższą historię niż u nas. Mimo tego faktu, w wąskim gronie zwycięzców znalazła się firma z Polski. – Nie boimy się stawać do kolejnych międzynarodowych przetargów. Mamy sprawdzonych partnerów, długoletnie doświadczenie, a nasze pomysły się podobają – mówi Krzysztof Pobożniak, prezes zarządu Haxel Events & Incentive.

Więcej przykładów
Sukces Haxel Events & Incentive nie jest jednostkowym przypadkiem. Kilka miesięcy wcześniej, we wrześniu 2010 roku agencja InDreams wygrała bowiem duży przetarg dotyczący międzynarodowego programu wsparcia sprzedaży dla konsultantek zatrudnionych w firmie Avon. Był on skierowany łącznie do ok. 400 tys. osób. Połowę tej grupy stanowiły Polki, pozostali pracownicy pochodzili jednak łącznie z dziesięciu innych krajów Europy Środkowej i Wschodniej. InDreams odpowiadała za koncepcję kreatywną całego programu, zarządzanie nim oraz kompleksową organizację nagrody głównej, którą była podróż do USA. Realizacja składała się z kilku następujących po sobie i wzajemnie się uzupełniających etapów. Pierwszym było stworzenie strategii PR, drugim działania czysto motywacyjne, mające na celu zwiększenie sprzedaży produktów Avon, finałowym sam wyjazd do USA.

Od oddziału do centrali

Stałą współpracę z jedną z międzynarodowych firm działających w branży medialnej nawiązała również agencja BFC. W przeciągu 3 lat zorganizowała kilka wyjazdów integracyjnych dla pracowników tejże firmy, pochodzących z jej oddziałów usytuowanych w Europie Środkowej i Wschodniej. – Wysoka jakość usług, jaką są w stanie zaoferować polskie agencje powoduje, że coraz częściej także zagraniczni zleceniodawcy są zainteresowani korzystaniem z naszych usług.

Bez kompleksów
Często taka współpraca zaczyna się od realizacji imprez dla polskich oddziałów międzynarodowych firm. Później zlecane są kolejne wydarzenia, niejednokrotnie dla innych zagranicznych oddziałów lub nawet bezpośrednio dla centrali takich przedsiębiorstw – mówi Łukasz Adamowicz, dyrektor działu incentive w BFC. Podobną drogę dotarcia do klienta międzynarodowego przeszła firma Haxel Events & Incentive. Przed zdobyciem wspomnianego kontraktu dla Avivy, przez kilka lat współpracowała ściśle z jej polskim oddziałem. Wśród zrealizowanych projektów znalazły się m.in. wyjazdy do Peru, RPA, Chin, na Mauritius, a także do Wiednia czy Berlina. Te zlecenia były kluczem do sukcesu, gdyż dzięki nim firma zdobyła zaufanie osób, które rekomendowały ją w późniejszym, międzynarodowym przetargu. (mk)




\"\"
Zdaniem praktyka
Justyna Skubis
dyrektor zarządzająca, SOIT




Niczym nie ustępujemy reszcie Europy
Zagraniczne przetargi, wygrywane przez polskie agencje to potwierdzenie ich wysokiego profesjonalizmu i usług świadczonych na najwyższym poziomie. Znajomość aktualnych trendów i oryginalność proponowanych rozwiązań sprawiają, że coraz częściej stają się one partnerami dużych, międzynarodowych firm i korporacji. To ważny sygnał dla całej branży, że warto się rozwijać, być elastycznym i wdrażać światowe standardy. Nie powinniśmy bać się międzynarodowych przetargów, bo coraz częściej, to właśnie my je wygrywamy.

2012-07-24 15:45:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter