Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Warszawa chce przyciągnąć turystów biznesowych

Stolica ma ogromny potencjał, aby stać się jednym z ważniejszych ośrodków branży MICE w Europie.

Analizy POT z 2011 roku pokazują jednak, że w wielu krajach najbardziej rozpoznawalnym polskim miastem jest Kraków. Działania podejmowane przez WOT mają zmienić tę tendencję. – Naszym celem jest wykreowanie produktu turystycznego w Warszawie, rozumianego jako wszelkiego rodzaju usługi, z których mogliby skorzystać przyjeżdżający do stolicy goście – powiedział Tomasz Kułakowski, dyrektor zarządzający WOT. „One Warsaw” – właśnie ta idea ma przyświecać propagowaniu stolicy jako atrakcyjnej destynacji biznesowej. Oznacza to, że ważnym punktem działalności WOT-u pozostanie kwestia współpracy instytucji publicznych z firmami z sektora prywatnego. Zarówno jedni jaki i drudzy mogą z tego czerpać korzyści. Ponadto organizacja ma za zadanie zintegrowanie branży, którą trudno skłonić do współpracy. Zarząd deklaruje chęć kooperacji z innymi ośrodkami promującymi stolicę: POT-em i Warsaw Convention Bureau. – WOT ma nas zjednoczyć, skonsolidować siły. Brakuje zorientowania na cel i konsekwentnych działań, aby wypromować ten region, jak to ma miejsce np. na Śląsku – tłumaczy Urszula Potęga z MT Targi, jednego z członków organizacji.
Na razie WOT skupia się na pozyskiwaniu członków. Do tej pory zapisało się ich 17, w tym m. st. Warszawa, Zarząd PKiN, warszawskie muzea, a także MT Targi. Zasady przystąpienia są proste. Wystarczy wysłać prośbę o członkostwo i wypełnić formularz. Składka wynosi od 2 do 20 tys. zł rocznie. (aż)

19 czerwca 2012 r., konferencja WOT, hotel Polonia,
Warszawa

2012-07-24 15:50:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter