Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Disneyland docenia branżę MICE

Myszka Miki w wydaniu biznesowym – choć nie jest to pierwsze skojarzenie w odniesieniu do paryskiego Disneylandu, to park ten w swoją 20. rocznicę istnienia udowadnia, że może być całkiem inaczej.

Przygotowania do najważniejszego od lat eventu w paryskim Disneylandzie, czyli 20 urodzin parku rozrywki, trwały od ponad roku. Na weekendową celebrację do Disneyland Paris zaproszono 2 tys. kluczowych klientów biznesowych, przedstawicieli mediów i ekspertów ds. turystyki. Głównym celem tego wydarzenia nie było już tylko pokazanie kolorowego świata bajek i Myszki Miki, lecz przedstawienie tętniącej życiem lokalizacji eventowej i konferencyjnej. Zaawansowane prace nad projektem dotyczyły zarówno okresu przygotowawczego, jak i samej realizacji – od organizacji transferów, poprzez uroczystą kolację, a na skończywszy na inauguracji nowego show.
Oferta dla klientów biznesowych istnieje od momentu powstania parku. Z biegiem lat potencjał sektora MICE był coraz to bardziej dostrzegany przez dedykowany zespół Business Solutions, który planował coraz to nowsze inwestycje (m.in. Disney Events Arena), dzięki którym dziś Disneyland Paris gościć może do 4 tys. delegatów jednocześnie. Co roku odbywa się tutaj około tysiąca eventów, targów, premier produktów i konferencji, w których łącznie bierze udział 140 tys. gości.
Podczas uroczystości jubileuszowej, która odbyła się w kwietniu, zaprezentowano nowe możliwości dla klientów biznesowych. Przede wszystkim w programie pojawiło się nocne show multimedialne – Disney Dreams – będące mieszanką laserów, wody, projekcji i fajerwerków. Istnieje możliwość wykupienia 20-minutowego show przez grupy biznesowe i pokazania przy tym firmowych logotypów lub innych przekazów. Wprowadzony został nowy wachlarz aktywności team buildingowych, przedłużono też godziny otwarcia parku. (xb)

2012-08-01 15:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter