Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Wydarzenia dedykowane kobietom coraz popularniejsze

Kobiety z roku na rok stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami. Również w sektorze eventowym coraz więcej ofert przygotowywanych jest z myślą o nich. Agencje coraz częściej szukają ciekawych specjalizacji, próbując znaleźć swoją niszę, wycinek rynku, który mogłyby zagospodarować.

Obok agencji o profilu sportowym, muzycznym czy żeglarskim, od kilku lat pojawiają się też agencje wyspecjalizowane w organizowaniu wydarzeń dedykowanych kobietom. – Gdy zaczynaliśmy tworzyć agencję MA-House byliśmy jedną z pierwszych firm, która organizowała imprezy stricte dla kobiet. Wiedzieliśmy jednak, że ten sektor ma ogromny potencjał – mówi Monika Tymińska, właścicielka agencji MA-House. Kobiety są często dużo lepszym odbiorcą eventów, zwłaszcza jeśli są to imprezy skierowane wyłącznie do nich. Potrafią poświęcić swoje wolne popołudnie, czy weekend doceniając pracę organizatorów. Frekwencja na tego typu wydarzeniach jest zwykle dużo wyższa, niż na eventach podobnej rangi skierowanych do mężczyzn, lub do obojga płci. Dlatego coraz więcej agencji decyduje się na przygotowanie oferty, której odbiorcami są właśnie kobiety.
Wydarzenia skierowane do płci pięknej najczęściej odbywają się w luksusowych, wysmakowanych wnętrzach. Oczywiście każdy organizator stara się zapewnić swojemu klientowi jak najładniejszą scenerię imprezy, jednak w przypadku eventów dla kobiet dbałość o szczegóły, zwłaszcza o odpowiednie dekoracje, jest szczególnie ważna. Najczęściej są to ekskluzywne kluby, czy luksusowe salony SPA. Zdarza się, że dłuższe spotkania, trwające więcej niż jedno popołudnie, odbywają się w hotelach przygotowanych specjalnie dla kobiet, lub w takich, które mają specjalne piętro przeznaczone właśnie dla pań. Tego typu obiekty mają przykładowo większy prysznic, suszarki z technologią jonową, czy świecie zapachowe w pokoju. Dysponują także większym wyborem kosmetyków, czy większą ilością tytułów pism kobiecych w hotelowym lobby.
Eventy pod znakiem Wenus stają się z roku na rok coraz bardziej różnorodne. Oczywiście w dalszym ciągu królują na nich programy z elementami odnowy biologicznej, czyli wellness i SPA. Równie popularne są także warsztaty makijażu i stylizacji, pokazy bielizny połączone z profesjonalnym brafittingiem. Kobiety chętnie uczestniczą także w pokazach mody i prezentacjach zarówno polskich jak światowych marek odzieżowych, obuwniczych, producentów galanterii, czy biżuterii. Również eventy o charakterze asrtystycznym cieszą się dużym powodzeniem. (mg)


Zdaniem eksperta
Katarzyna Pawlikowska
Współzałożycielka Garden of Words

\"\"

Imprezy dedykowane kobietom stały
się w Polsce popularnym trendem

Warto pamiętać, że kobieta jest z reguły konsumentką świadomą i wymagającą, ma zamiłowanie do szczegółów i jest wyczulona na wszelkie próby manipulacji. Nie wciskajmy naszego zdania na siłę, nie zmuszajmy do podporządkowania się naszej wizji – to my podporządkujmy się i stwórzmy kreatywne wydarzenie zgodne z optyką konsumentek. Nasz wysiłek zostanie zrekompensowany nie tylko w postaci bezpośrednio okazanego zadowolenia (np. zakupem w czasie imprezy lub po), ale także wierności i przekazywania pozytywnej informacji wielu osobom z kręgu jej znajomych przez dłuższy czas.

2012-08-01 15:48:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter