Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Amerykańska branża spotkań pod lupą

International Business and Technology Management (IBTM) zaprezentował pierwsze badanie rynku dotyczące branży spotkań na kontynentach amerykańskich. Nastroje branży zdają się być pozytywne.

Ponad połowa badanych przyznała, że oczekuje wzrostu rozmiarów organizowanych spotkań w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy. Od organizatorów wciąż oczekuje się, że będą robić więcej za mniej. Wyraźnym trendem jest też coraz odważniejsze korzystanie z nowych technologii, rosnąca liczba eventów hybrydowych, gwałtowny wzrost zainteresowania mediami społecznościowymi, aplikacjami on-line i kodami QR. Ponad 80%. respondentów zadeklarowało, że korzysta z mediów społecznościowych jako narzędzia komunikacji przed, w trakcie i po swoich eventach. Badanie wskazało także, że kluczowymi czynnikami wpływającymi na rozwój branży spotkań w obydwu Amerykach będą: sytuacja gospodarcza, budżety przeznaczane na eventy, wejście na rynek nowych destynacji oraz kwestie polityczne.
IBTM regularnie przeprowadza badania rynku dla sektora MICE zarówno w aspekcie globalnym, jak i pod kątem regionów świata. Ich celem jest wskazanie trendów i głównych problemów dotykających branżę. Badanie skupiające się na kontynentach amerykańskich oparte zostało o analizę odpowiedzi dostarczonych przez ponad 900 kupców i 300 sprzedawców. (abr)
www.aibtm.com

2012-08-29 12:02:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... z Agnieszką Szymerowską

prezes zarządu Convention Bureau
we Wrocławiu.

Po praktycznie 10 latach pracy w Convention Bureau – Wrocław, od wolontariatu, po stanowiska koordynacyjne, po objęcie sterów w CBW oraz hektolitrach wypitej z gośćmi kawy, wielu spotkaniach i ciekawych rozmowach widzę, że mam coś jeszcze do zrobienia. Wynika to także z sytuacji, w której jesteśmy – chcę wykorzystać ten czas i wyzwania, które przede mną stawia.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter