Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Targi Event 2012 - branża eventowa w jednym miejscu

Szereg produktów i usług niezbędnych do organizacji imprez, skarbnica cennej wiedzy eventowej na konferencjach, konkurs na projekt maskotki targów i wiele innych atrakcji! Czyli wszystko o branży i dla branży na Targach Event 2012!

\"\"

IV Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2012 
3-4 października 2012
Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie

Wydarzenie pod jednym dachem skupi odbiorców zajmujących się organizacją różnorodnych imprez, od event managerów z dużych firm i korporacji, przez samorządowców odpowiedzialnych za imprezy w gminach czy miastach, po przedstawicieli agencji eventowych, reklamowych i PR.

Na Targach Event będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą produktów i usług służących do przygotowania wszelakich wydarzeń.
Nie zabraknie tu:
· produktów i technologii dla eventów,
· atrakcji eventowych, obiektów eventowych,
· propozycji związanych z barem i cateringiem,
· firm zajmujących się obsługą personalną eventów,
· ofert z zakresu bezpieczeństwa i porządku imprez,
· nośników reklamy.

Oprócz wszechstronnej oferty na uczestników Targów Event czekać będzie szereg interesujących wydarzeń. 
W tym roku w programie targów zaplanowano:
· liczne konferencje, w tym spotkania z udziałem zagranicznych ekspertów,
· meeting space oraz strefę biznesu i atrakcji – Networking Zone,
· relacje livestream i pokazy eventowe,
· a także wiele konkursów z nagrodami, w tym konkurs na projekt maskotki targów, organizowanych przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Międzynarodowe Targi Polska.

Równolegle do Targów Event 2012 w centrum MT Polska odbywać się będą Międzynarodowe Targi Obiektów Noclegowych WorldHotel 2012.

Serdecznie zapraszamy na obie imprezy!

Wstęp na Targi Event oraz WorldHotel jest bezpłatny po rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja  do 30 września br. Więcej na www.targievent.pl


 

 

2012-09-04 08:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter