Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»

Sieglinde Willig w sieci Kempiński

Po czterech latach pełnienia funkcji dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Starwood Hotels & Resorts zdecydowała się przyjąć propozycję sieci Kempinski – stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży dla Federacji Rosyjskiej i krajów zależnych

– Zajmę się przede wszystkim wsparciem rosyjskich hoteli oraz skupię się na planach rozbudowy sieci i rozwoju wsparcia projektów wychodzących. Sieć hoteli Kempinski ma zupełnie inne portfolio niż Starwood, złożona w 1897 roku, ma bardzo ugruntowaną pozycję na rynku – mówi Sieglinde Willig.
Willig posiada 16-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywała w działach sprzedaży, marketingu i rozwoju w Niemczech, m.in. w Jenie, Weimarze, Kolonii i Berlinie oraz na Węgrzech w Budapeszcie. Ukończyła państwową szkołę pedagogiczną na wydziale psychologii i edukacji oraz teorii edukacji, jest również absolwentką licznych kursów biznesowych m. in. z zarządzania finansami, negocjacji, przywództwa, marketingu, PR-u i IT. (ak)

2010-08-23 22:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter