Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Rangę konkursu mierzą jego laureaci

Zdecydowaliśmy się dziś oddać głos naszemu felietoniście, osobie, która z konkursem Osobowość Roku MICE Poland związana jest już od kilku lat. Krzysztof Gawrych zgodził się po raz kolejny uczestniczyć w pracach Kapituły konkursu. Dziś dzieli się z nami swoimi przemyśleniami na temat jego idei oraz podkreśla potrzebę istnienia tego typu inicjatyw.

\"\"Przypominamy, że cały czas czekamy na Państwa kandydatów do miana Osobowości Roku MICE Poland 2012. Gotowy formularz do wypełnienia znajdą Państwo na stronie internetowej, po kliknięciu w banner, umieszczony na górze strony. 

Ważne, że dla klientów jest ważne

Za nami cztery edycje konkursu Osobowość Roku MICE Poland. Dwukrotnie byłem nominowany do tego prestiżowego tytułu i dwukrotnie zasiadałem w Kapitule, a mój głos, zarówno w dyskusji, jak i ten oddany na wybranego nominowanego miał wpływ na wyniki. Z racji tej swego rodzaju równowagi – a porównania matematyczne są mi szczególnie bliskie – mogę pozwolić sobie na pewne podsumowania.
Idea konkursu wydaje mi się bardzo trafiona – warto wskazywać i nagradzać osoby, które w danym roku szczególnie się wyróżniły, a składająca się z przedstawicieli wszystkich sektorów branży Kapituła gwarantuje rzetelną ocenę 360° nominowanego. Wyróżnianie takich osobowości, ma duże znaczenie dla branży w ogóle, promując ją i pokazując jej wartość także naszym docelowym klientom. Osobowość Roku MICE Poland ma coraz większą rangę i odczuwają to też zleceniodawcy. To bardzo ważne, bo wciąż osoby zlecające organizację eventów czy incentive travel nie do końca czują się współtwórcami tego rynku, a stanowią przecież jego integralną część. Paradoksalnie w branży spotkań niewiele jest dużych spotkań zorganizowanych właśnie dla ludzi, którzy stanowią ten sektor. Gala Osobowość Roku MICE Poland gromadzi kilkuset ludzi, którzy niekiedy widzą się tylko raz lub dwa razy w roku, a dzięki temu spotkaniu jest okazja, aby wymienić się i doświadczeniami, i wizytówkami, i zwyczajnie pogadać – choć w naszej branży na networking jesteśmy nastawieni 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Ale bardzo rzadko jest tak, że organizatorzy eventów, którzy realizują często kilkadziesiąt projektów rocznie, mogą być na evencie w zupełnie innej roli. 
Życzę wszystkim, aby mogli poczuć się osobowością roku branży MICE.
 
Krzysztof Gawrych 

2012-10-10 08:29:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter