Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

ICP Group świętuje okrągłą rocznicę urodzin

Wszystko zaczęło się od jednopokojowego biura i dwuosobowego zespołu. Dziś ICP jest jednym z poważniejszych graczy na rynku MICE w Polsce. Spółka zadebiutowała właśnie na warszawskiej NewConnect.

Pierwsze incentive travel dla międzynarodowych korporacji, m.in. do Meksyku, Australii i Stanów Zjednoczonych ICP zaczęła organizować w 2002 roku. – Od samego początku obraliśmy kierunek, którego celem było wsparcie sprzedaży i budowanie lojalności. Z uwagi na specyfikę polskiego rynku, stosowaliśmy koncepcje oparte głównie na incentive travel, uzupełniając je z czasem o kolejne produkty, które tworzą komplementarne i synergiczne usługi, zmierzające do uzyskania jak najlepszych efektów dla klienta – mówi Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu i twórca ICP Group.
Po roku pracy ICP przystąpiło do Site (The Society of Incentive & Travel Executives), ponieważ oprócz strategicznego podejścia do stosowania narzędzi z zakresu event i incentive marketingu, edukacja i integracja z międzynarodowym środowiskiem była kierunkiem rozwoju przyjętym przez grupę. W efekcie w 2005 roku przeprowadziła pierwszy duży projekt incomingowy. W roku tym również zrealizowano nowatorski jak na tamten moment scenariusz wydarzenia w dużej mierze oparty na działaniach CSR, które wtedy w branży MICE określano jako „give instead of take”. Podsumowaniem pierwszego pięciolecia były ponad dziesięcioosobowy zespół, nowa siedziba i stabilna pozycja oraz dwa pozabiznesowe osiągnięcia – nagroda Crystal Award przyznana przez Site za program incentive travel, który zrealizował zespół ICP (po raz pierwszy nagroda ta trafiła do firmy z Europy Środkowo-Wschodniej) oraz tytuł Osobowość Roku MICE Poland w kategorii Organizator dla Krzysztofa Michniewicza.
W 2009 roku w wyniku rebrandingu powstały dwa brandy – Incentive Concept, odpowiedzialny za strategię, programy motywacyjne i realizację incentive travel, oraz Live Marketing Concept, zajmujący się komunikacją i produkcją eventową. Realizacja strategii i specjalizacja usług doprowadziły do wyodrębnienia w ramach grupy jeszcze dwóch marek – Poland Concept Destination Management Company (oficjalna prezentacja nowego wizerunku nastąpi podczas targów EIBTM), obsługującej międzynarodowych klientów realizujących swoje wydarzenia w Polsce oraz Pharma House Concept, dedykowana przemysłowi farmaceutycznemu.
W ostatnim tygodniu września ICP Group jako firma specjalizująca się w systemach motywacji i aktywizacji sprzedaży debiutowała na warszawskim rynku NewConnect. Głównym celem wprowadzenia akcji spółki na rynek jest pozyskanie kapitału na dalszy rozwój. – W ostatniej emisji akcji, poprzedzającej debiut na rynku NewConnect udało się nam pozyskać pół miliona złotych. Było to zakładane przez nas minimum, niezbędne do przyspieszenia rozwoju usług oraz rozwoju sprzedaży zagranicznej. Trudna dla emitentów akcji sytuacja na rynku kapitałowym uniemożliwiła nam pozyskanie wyższych środków z emisji przy założonej wycenie spółki – wyjaśnia Michniewicz.
ICP Group oczekuje, że jeszcze w 2012 r. dynamicznie wzrośnie poziom przychodów z usług realizowanych pod marką Poland Concept. Planuje także istotny wzrost przychodów z usług pod marką Pharma House Concept od 2013 r. – Chcemy pokazać inwestorom, że wyniki 2012 r. są istotnie lepsze od tych z poprzedniego roku. Jednocześnie na bieżąco monitorujemy sytuację na rynku kapitałowym. Jeśli uznamy, iż szansa na pozyskanie kapitału przy satysfakcjonującej nas wycenie jest duża, rozpoczniemy przygotowania do kolejnej emisji akcji – dodaje Krzysztof Michniewicz. (mk)
www.icpgroup.pl

2012-10-16 16:22:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter