Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Serwis Przemowienia.com dla branży MICE

Trudno sobie wyobrazić event, konferencję, kongres lub zjazd bez oficjalnego otwarcia, przemówień gości honorowych, podziękowań, podsumowań, etc. Jak zacząć, co powiedzieć, żeby wywrzeć dobre wrażenie na odbiorcach?

Podobne pytania zadaje sobie wielu, którym po raz pierwszy lub po raz kolejny przyszło występować przed dużąliczbą uczestników danego wydarzenia. Można to zrobić w sposób klasyczny zgodny z przyjętymi standardami lub bardziej oryginalny odwołujący się np. do emocji; wszystko zależy od okazji, mówcy i odbiorców. Są osoby, które gdyby obudzić w środku nocy, postawić przy mównicy i poprosić aby powiedzieli kilka stosownych do okoliczności słów, nie mieli by z tym większego problemu. Ale co z tymi stanowiącymi większość, którzy nawet mając czas na przygotowanie, nie bardzo wiedzą jak się za to zabrać, żeby było profesjonalnie, elegancko i stosownie. 

Twórcy serwisu Przemowienia.com Twoja Platforma Przemówień postanowili stworzyć profesjonalne narzędzie, które ma pomóc w przygotowaniu przemówienia wszystkim, którzy nie mają czasu, nie czują się w tym mocni lub po prostu szukają nowych pomysłów na oryginalne wystąpienie, które zapadnie w pamięć uczestnikom eventu, konferencji lub kongresu.

Obserwując od kilkunastu lat funkcjonowanie biznesu w Polsce oraz za granicą, mam tu na myśli zarówno duże, średnie jak i małe firmy, zauważyliśmy, że kadra kierownicza, która na co dzień musi podejmować kluczowe dla funkcjonowania podmiotów decyzje, nie ma czasu, a niekiedy predyspozycji do przygotowania się do wystąpień publicznych. Dlatego uruchomiliśmy serwis, który z jednej strony zawiera kilkaset gotowych do natychmiastowego wykorzystania przemówień i listów na różne okazje, a z drugiej strony kompleksowo pomaga w samodzielnym przygotowaniu wystąpienia dzięki pokaźnemu zbiorowi cytatów, anegdot i porad mówi Marcin Kuryłło Redaktor Prowadzący. 

Komunikując się z otoczeniem poprzez publiczne wystąpienia lub korespondencję warto pamiętać o słowach Aldous’aHuxley’a Słowa mogą być jak promienie Roentgena; jeśli używać ich właściwie, przenikną wszystko. Czytasz (lub słuchasz – przyp. red.) i słowa cię przeszywają.
www.przemowienia.com  

2012-12-11 09:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter