Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

ITB szuka miejsca dla branży spotkań

Oferta berlińskich, największych w Europie targów turystycznych, skierowana do sektora MICE jest coraz bogatsza.

Choć berlińskie targi ITB są jedną z najważniejszych imprez o charakterze leisure to stopniowo zyskują na znaczeniu także wśród przedstawicieli przemysłu spotkań. – Targi są dla nas niezwykle istotne, stwarzają okazję do konkretnych rozmów o naszej ofercie
i tych rozmów w czasie targów jest bardzo dużo – relacjonuje Magdalena Puszkarska, specjalista ds. marketingu w Qubus Hotel, który jako jedna z nielicznych polskich firm związanych z branżą spotkań, od kilku lat wystawia się na ITB.
Właśnie możliwość dotarcia do nowych grup odbiorców jest głównym powodem, dla którego meeting plannerzy i dostawcy usług z branży eventowej przyjeżdżają na targi. Dobrze rozwijającym się projektem jest ITB Corporate MICE Lounge. Jest to wydzielona przestrzeń, gdzie firmy eventowe mogą odbywać spotkania i nawiązywać kontakty. – W jednej hali znajdują się czołowe organizacje branży eventowej, międzynarodowe sieci hotelowe, obok swoje produkty prezentują dostawcy rozwiązań technologicznych. To niepowtarzalna okazja do robienia biznesu – zapewnia Haakon Herbst, przedstawiciel HSMA (Hospitality Sales and Marketing Association). Organizatorzy tak rozplanowali targową przestrzeń, żeby firmy związane z przemysłem spotkań były w sąsiadujących halach. Jednak wiele z nich wystawia się w ramach stoisk narodowych. Silną reprezentację branży eventowej zgromadziły na narodowych stoiskach Indonezja oraz Stany Zjednoczone, w przeciwieństwie do Polski, gdzie takich firm próżno było szukać. Tematem przewodnim eksperckich wystąpień, które miały miejsce w ramach ITB MICE Day były w tym roku „reguły branży eventowej”. Poruszane były zagadnienia związane z bezpieczeństwem organizacji eventów, CSR, ukrytymi kosztami organizacji konferencji. – Kongres stanowi źródło bardzo aktualnej, topowej wiedzy branżowej. Szczególnie interesujące są panele dyskusyjne i case studies, które prezentują najaktualniejszą wiedzę – relacjonuje Magdalena Puszkarska.
Choć targi ITB są nastawione na branżę turystyczną w jej klasycznym kształcie, to bez wątpienia sektor spotkań w dużym stopniu może skorzystać na obecności w Berlinie, tym bardziej, że wydarzenie skalą przewyższa największe branżowe targi IMEX czy EIBTM. (ao)

2013-04-23 08:53:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter