Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Michniewicz zadowolony ze swoich wyników

ICP Group podsumowała ubiegły rok i ogłosiła swoje wyniki finansowe. Jest lepiej niż było, co nie zmienia faktu, że w przyszłość należy patrzeć ostrożnie.

Według danych zaprezentowanych przez władze spółki jej przychody w ubiegłym roku wyniosły 21 mln złotych, co stanowi wzrost o 27% w stosunku do roku 2011. Firma zorganizowała w sumie ponad 220 projektów w obrębie marek wchodzących w jej skład.

Przede wszystkim incentive
Na tak duży wzrost wyników finansowych miały wpływ przede wszystkim dwa czynniki. Jednym z nich było pozyskanie kontraktów związanych z Euro 2012. ICP Group w czasie Mistrzostw obsługiwała gości jednych z głównych sponsorów turnieju – Canon i Orange, w sumie ponad 2 tys. osób. Mimo tych zleceń głównym motorem napędowym całej firmy, była jednak, podobnie jak w latach poprzednich, organizacja zagranicznych programów incentive. Brali w nich udział kluczowi klienci firm i korporacji zlecających tego typu wydarzenia, m.in. ABC Data, AstraZeneca, Astellas, BASF, Canon, Knauf, Mercedes-Benz, Nestle czy Michelin. – Jesteśmy i chcemy być dalej postrzegani jako firma, która jest partnerem dla klientów w procesach wsparcia sprzedaży: motywowania pracowników, wpływania na zaangażowanie i nagradzanie partnerów biznesowych oraz motywowania i inspirowania sprzedawców. Wierzymy, że w czasie kryzysu będzie zapotrzebowanie właśnie na takie usługi – powiedział Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu ICP Group.

Wzrosty na New Connect
Aby pozyskać dodatkowe środki na rozwój, ICP Group debiutowała we wrześniu ubiegłego roku na rynku równoległym New Connect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. W ramach oferty prywatnej, poprzedzającej debiut, spółce udało się pozyskać 0,5 mln złotych. Środki z emisji zostały przeznaczone na inwestycje m.in. w rozwoj obszaru związanego z pharma marketingiem oraz destination management. W momencie wejścia na giełdę akcje ICP Group kosztowały 2,3 zł., dzisiaj ich wartość jest już szacowana na 4,5 zł. – Rok 2012 był dla ICP Group wyjątkowy z wielu powodów. Przystąpiliśmy, jako pierwsi w Polsce do Incentive Marketing Association (IMA) – międzynarodowego stowarzyszenia incentive marketingu Wraz z pracownikami, klientami oraz partnerami obchodziliśmy 10-lecie istnienia firmy. Obchody jubileuszu zbiegły się w czasie z wejściem firmy na rynek New Connect. Dokonaliśmy tego, aby dalej w sposób długofalowy budować wartość Grupy – dodaje Michniewicz.

Co dalej?
Równolegle z podsumowaniem ostatniego roku władze ICP Group przystąpiły także do opracowania strategii rozwoju na najbliższe lata (2013--2016). Jej założenia zostały oparte na trzech podstawowych filarach: innowacyjności, sprzedaży i marketingu oraz relacjach i jakości. Plan zakłada m.in. odejście od wąskiej orientacji produktowej w kierunku usług zintegrowanych, które odpowiadają potrzebom klientów, a także obudowywanie usług spółki nowymi technologiami. Wdrożenie strategii ma poprawić efektywność działania całej firmy. Wśród największych zagrożeń jest całkiem prawdopodobny scenariusz pogorszenia się sytuacji ekonomicznej w Polsce. To spowoduje z kolei spadek siły nabywczej firm – zleceniodawców imprez MICE, którzy będą po prostu w pierwszej kolejności ograniczać środki na promocję. (mk) 


21 mln zł
– tyle wyniosły przychody ICP Group w 2012 roku. Firma w tym okresie zrealizowała w sumie ponad 220 projektów.

27% – o tyle wzrosły przychody ICP Group w 2012 roku, w porównaniu do roku 2011.

0,5 mln zł – udało się pozyskać spółce w ramach oferty prywatnej, poprzedzającej debiut na rynku New Connect.

2,3 zł – kosztowały akcje ICP Group w momencie wejścia na rynek. Dzisiaj ich wartość jest szacowana na 4,5 zł.
www.icpgroup.pl

2013-04-26 16:22:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter