Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Business travel skoncentrowane na dalszych oszczędnościach

Tegoroczne priorytety travel managerów różnią się w zależności od regionu. Wspólnymi mianownikami na ten rok z pewnością jednak będą cięcia kosztów na transport i zakwaterowanie.

Trend poszukiwania oszczędności w podróżach biznesowych pozostaje w 2013 roku równie intensywny jak w latach poprzednich. Głównym obszarem zainteresowania, będą koszty związane w transportem. Do piorytetów zalicza się także optymalizację wydatków na hotele, jak wynika z najnowszego badania Carlson Wagonlit Travel.
Wszystkie te strefy dają duże oszczędności, nic więc dziwnego, że w obecnych, niestabilnych ekonomicznie czasach, to właśnie one zdominowały raporty. – Pełen wyzwań klimat gospodarczy sprawia, że nacisk na nabywców, aby redukowali koszty i sprawniej zarządzali podróżami, będzie kontynuowany. Koszty biletów samolotowych lub transportu naziemnego stanowią większość z całego budżetu podróży. Nie jest więc zaskakujące, że jest to priorytet dla travel managerów, nawet jeżeli jest to obszar, który jest już mocno zaawansowany pod względem optymalizacji – mówi Christophe Renard, vice president marketing, communications and business intelligence, CWT.
To, jakie działania zostaną podjęte przez travel managerów, by osiągnąć założone w 2013 roku cele zależy od regionu. W Ameryce Północnej kupujący dążą do dalszej konsolidacji programów i standaryzacji procesów. W Azji i Pacyfiku managerowie mają zamiar skupić się na zaostrzeniu przestrzegania przepisów podróży i korzystaniu tylko z preferowanych kanałów rezerwacyjnych. Travel managerowie w Ameryce Południowej skupiają się na wdrażaniu zaawansowanych zasad dokonywania rezerwacji i wzmocnieniu polityki wypożyczania samochodów. Nabywcy z Europy, Środkowego Wschodu i Afryki chcą zaostrzyć politykę transportu lotniczego i kolejowego. – Travel managerowie działający globalnie są bardziej skłonni do testowania nowych procedur i technik. Wydaje się, że są oni na bardziej zaawansowanym poziomie optymalizacji swoich programów podróży i w rezultacie są w stanie podejmować nowe wyzwania i realizować je innowacyjnymi metodami – kontynuuje Renard. (xb)

2013-05-07 10:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter