Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Adrenalina przygotowuje się do wejścia na giełdę

Prywatna emisja poprzedzi debiut grupy na rynku New Connect. Zarząd Grupy Produkcyjnej Adrenalina planuje, że już w II kwartale tego roku zadebiutuje na rynku New Connect.

Oferta objęcia akcji skierowana jest głównie do osób prywatnych, jednak agencja nie wyklucza, że docelowo w gronie akcjonariuszy znajdą się także osoby reprezentujące instytucje finansowe.
– Nasza strategia w tym zakresie zakłada zjednoczenie producentów z branży eventowej i artystycznej pod wspólną marką, co pozwoli na skuteczne dotarcie do klientów indywidualnych oraz korporacyjnych z szeroką ofertą wyspecjalizowanych usług – mówi Radosław Konarski, prezes Zarządu GP Adrenalina SA.
W ramach realizowania tej strategii Adrenalina zakupiła w 2012 roku 35% udziałów w agencji artystycznej KRAB Music House & Special Events Sp. z o.o. W przyszłości Adrenalina planuje także stworzyć zespół specjalistów, który zajmie się pozyskiwaniem środków na realizację wydarzeń oraz organizowanie sponsoringu dla projektów z grupy i podmiotów zewnętrznych.
– Obecność na rynku New Connect przełoży się na wzrost naszej transparentności i wiarygodności dla partnerów, co jest szczególnie istotne dla dużych firm i korporacji, które w łatwy i szybki sposób będą mogły oszacować naszą kondycję oraz zdolność do realizacji planowanych projektów – dodaje Radosław Konarski. 
Grupa Adrenalina specjalizuje się w obsłudze eventów i wydarzeń artystycznych.
Wartość przychodów w poprzednim roku wyniosła 467 231 zł. W roku 2013 grupa planuje osiągnąć przychody o wartości 537 316 zł. (mg)
www.gpadrenalina.pl  

2013-06-06 08:34:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter