Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Atrakcyjny kierunek determinuje motywację pracowników

Rodzaj destynacji odgrywa kluczową rolę w motywowaniu pracowników do walki o udział w wyjeździe incentive. Taki wniosek płynie z raportu opublikowanego przez Maritz Travel, firmę zajmującą się organizacją tego typu podróży.

Przebadała ona tysiąc amerykańskich pracowników, którzy w ciągu ostatnich trzech lat brali udział w programach motywacyjnych prowadzonych przez ich pracodawców. Wynika z nich, że nowe kierunki lub te uważane za powszechnie nieosiągalne dla przeciętnego turysty stanowią najważniejszy faktor determinujący atrakcyjność całego programu. Opowiedziało się za nimi odpowiednio 70 i 76% ankietowanych. Ponadto uczestnicy wyraźnie preferują kierunki oferujące luksusową infrastrukturę. Najlepiej, aby były to ciepłe, egzotyczne miejsca, położone w niedalekiej odległości od morza. W pięciostopniowej skali przytoczone wytyczne zdobyły aż 4,3 punktu. Autorzy przyjrzeli się także uczestnikom, którzy posiadają rodziny. Wyniki badań pokazały, że aż 65% z nich chciałoby wspólnie z bliskimi wyjechać w podróż incentive. (mk)
www.maritztravel.com

Użyteczność programów incentive:
95,5% – osób, które wygrały udział w wyjeździe incentive było bardzo silnie zmotywowanych do walki o nagrodę główną, w czasie trwania całego programu.
90,7% – osób, którym nie udało się wygrać udziału w wyjeździe incentive było bardzo silnie zmotywowanych do walki o nagrodę główną, w czasie trwania całego programu.
72,4% – pracowników, którzy wzięli udział w wyjeździe incentive czuje się bardziej związanych ze swoją firmą, niż przed podróżą.

2013-06-17 12:53:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter