Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Incentive travel na fali wznoszącej

Ze Stanów Zjednoczonych i Europy płyną dobre wieści o nastrojach panujących wśród organizatorów i zleceniodawców incentive travel. Coraz więcej z nich uważa, że aktualna sytuacja ekonomiczna ma pozytywny wpływ na popyt na ten rodzaj usługi.

Dane na temat pozytywnych nastrojów w branży przynosi najnowszy raport opublikowany przez The Incentive Research Foundation (IRF) – firmę specjalizującą się w badaniach biznesowego segmentu turystyki. Jego twórcy zapytali o zdanie amerykańskich profesjonalistów  związanych z branżą MICE. W ankiecie, rozsyłanej w formie lektronicznej i papierowej wzięło udział ok. 2000 osób. Większość ankietowanych uważa, że aktualna sytuacja ekonomiczna ma pozytywny wpływ na planowanie i zlecenie programów incentive travel oraz powiązanych z nimi programów lojalnościowych i wsparcia sprzedaży. Z tą opinią zgadza się aż 56% uczestników badania. Dla porównania, w październiku ubiegłego roku było ich o 13% mniej.
Za ilością podąża także jakość. 82% pytanych jest zdania, że budżety przeznaczane na tego typu programy będą wzrastać, a w najgorszym przypadku utrzymają się na dotychczasowym poziomie. Według raportu IRF jest to związane z zadowalającymi wynikami, jakie dzięki korzystaniu z incentive travel osiągają przedsiębiorstwa. 91% plannerów uważa, że wzrosty nakładów przeznaczonych na te aktywności są związane właśnie z użytecznością programów motywacyjnych i generowaniem przez nie znacznych dochodów. Amerykańscy zleceniodawcy najchętniej wybierają destynacje położone w Ameryce Północnej (niekoniecznie w Stanach Zjednoczonych). 31% decyduje się na Europę. Pozytywne prognozy nie omijają także Starego Kontynentu. Ostatni raport przygotowany przez European Cities Marketing, organizację badającą kondycję i możliwości turystyczne miast europejskich, donosi, że 66% profesjonalistów zajmujących się organizacją i zlecaniem programów motywacyjnych spodziewa się wzrostu liczby realizacji w 2013 r. Wskazują oni, wzrost ten pojawił się już w drugim kwartale tego roku. – Dobrą wiadomością, która dotyczy nas wszystkich jest fakt, że ludzie chcą podróżować coraz więcej – powiedział Tom Jenkins, dyrektor zarządzający European Tour Operators Association (ETOA). – Główną motywacją jest dla nich chęć poznania europejskich destynacji, które mimo że położone na jednym kontynencie, w stosunkowo niedużej odległości od siebie, oferują wielką różnorodność kulturową. (mk)
www.etoa.org

2013-07-03 18:55:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter