Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Pracę dla Era Nowe Horyzonty branża uznaje za prestiż

We Wrocławiu zakończyła się 10. edycja festiwalu filmowego Era Nowe Horyzonty.

Do miasta zjechało ponad 350 osób związanych z branżą filmową. W ciągu 11 dni pokazanych zostało 507 filmów. Po raz ósmy głównym partnerem wydarzenia była Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era. Mecenat nad imprezą objęło Miasto Wrocław, a oficjalnym samochodem festiwalu zostało Subaru.
Organizacja festiwalu wspierana jest przez program Unii Europejskiej Media Plus, którego koordynatorem w kraju jest Media Desk Polska. – Współfinansowanie tego wydarzenia ze środków unijnych jest możliwe, dlatego że większość pokazowych filmów jest autorstwa zagranicznych reżyserów. W ramach festiwalu jesteśmy także współorganizatorami Studia Nowe Horyzonty, workshopu przeznaczonego dla młodych filmowców – mówi dyrektor firmy Joanna Wendorff-Østergaard.
Za działania brandingowe dla Ery odpowiadała agencja eventowa Prowokator. W mieście rozstawiono flagi festiwalowe, choć ekspozycja marki odbywała się w dziewięciu kluczowych dla imprezy lokalizacjach. Dwie strefy – cateringowa i vip-owska, które powstały w klubie festiwalowym Arsenał, zostały zadaszone przezroczystym sufitem. Do środka wstawiono sofy, fotele i poduszki. Nowością w tym roku była plaża turecka na Placu Solnym. Znajdowały się na niej leżaki, parasole, kosze i bar, w którym można było zamawiać kolorowe drinki. Tuż przy plaży ulokowany był namiot spotkań Cafe Gazeta. Zadaniem agencji było również zapewnienie nagłośnienia, oświetlenia i realizatora. Za koordynację akcji z ramienia Prowokatora odpowiadała Patrycja Czyżewska. Jednym z obiektów, w którym odbywały się projekcje filmowe jest Centrum Filmowe Helios, które udostępniło obiekt kinowy z kabinami projekcyjnymi i projektorami, a pracownicy kina zaangażowani byli w obsługę festiwalu. – Współpraca przy organizacji kolejnych edycji tego międzynarodowego festiwalu, przekłada się również na wzrost prestiżu Centrum Filmowego Helios, jako partnera wydarzenia – mówi Bogusław Doroszko, dyrektor CF Helios. Swoje powierzchnie na potrzeby festiwalu wynajęły także: Mediateka, Teatr Muzyczny Capitol, Opera Wrocławska, Arsenał Miejski i sala NOT. Część wydarzeń, m.in. jedyny w Polsce koncert Mike’a Patrona, miała miejsce na wrocławskiej Wyspie Słodowej. Stroną internetową całościowo zajęła się Pracownia Pakamera z Warszawy. W zakres tych działań wchodziło także przygotowanie sprzedaży karnetów, akredytacji i realizacja aplikacji do rezerwacji seansów. – My także odpowiadaliśmy za system zarządzający pracą festiwalu: identyfikatorami, newsletterami, obsługą rekrutacji wolontariatu, zgłoszeń filmów, edycją katalogu itd. – mówi Jakub Królikowski z Pracowni Pakamera. Firma Top Rental otrzymała od organizatorów festiwalu zlecenie na dostawę 170 komputerów, które były wykorzystane do obsługi biura festiwalowego i prasowego, rezerwacji i zakupów on-line, pracy bramek i kas. Top Rental dostarczył także 40-calowe ekrany LCD oraz wielofunkcyjne urządzenia do druku. Firma oprócz zapewnienia sprzętu, zajęła się także przygotowaniem, zabezpieczeniem i administrowaniem lokalnej sieci, obsługującej budynki wykorzystane podczas imprezy. (xb)
www.enh.pl

\"\"








Bogusław Doroszko: Współpraca przy takim projekcie, jak Era Nowe Horyzonty przekłada się na wzrost prestiżu.

2010-09-06 08:54:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2017-08-17 12:40 imomimuva

http://20mg-cheapesttadalafil.com/ - 20mg-cheapesttadalafil.com.ankor <a href="http://20mg-cheapesttadalafil.com/">20mg-cheapesttadalafil.com.ankor</a> http://20mg-cheapesttadalafil.com/

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter