Strona główna  |  Wydania cyfrowe  |  Reklama  |  Kontakt

 
Aktualności

»

Ekstremalne loty z Coca-Colą Zero

W ramach nowej kampanii marki w kilku miastach Polski zorganizowany został cykl eventów promocyjnych.

Laureaci konkursów prowadzonych podczas akcji w Trójmieście (31.07), Warszawie (4.08) i Krakowie (7.08) mieli szansę latać w symulatorze lotów spadochronowych, gdzie prędkość wiatru dochodziła do 200 km/h. O odpowiedni nastrój imprez dbał DJ, a także hostessy, które rozdawały Coca-Colę Zero. Eventom towarzyszyły akcje samplingowe na ulicach miast i kampania ambientowa, wykorzystująca videotruck – samochód wyposażony w ekran LED. Za organizację imprez odpowiadała agencja Euro RSCG 4D. (xb)
www.cokezero.pl

2010-09-13 07:32:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenia

»


Ludzie branży

»

Łukasz Mączka

Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain

O sobie: 

Zawodowo
Od zawsze sprzedawca. Od ponad dekady hotelarz. Całe zawodowe jego życie związane jest ze Śląskiem Cieszyńskim i Beskidami. Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Prywatnie
Jest miłośnikiem psów. Aktualnie towarzyszy mu Astor – kundel doskonały ze schroniskową przeszłością. Razem odkrywają piękno Beskidów, a wędrówki pozwalają im ładować baterie.

Obserwuj nas w mediach społecznościowych

»


        
Napisz do nas

»

Newsletter

»

Zamów newsletter