Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Galeria

»

IX edycja Gali „Osobowości i Sukcesy Roku 2019” »

Świąteczne rekomendacje Poland Convention Bureau »

Gala 8. edycji akcji charytatywnej Elfy »

Huczne zakończenie Meet the Bidder 2018 »

Columbus Day 2018 »

Meetings Week 2017 »

Otwarcie nowego oddziału Deli Catering »

10-lecie Hotelu Ossa »

Novo Night w Novotel Warszawa Centrum »

Forum Branży Eventowej 2017 »


< 1 2 4 5 6 7 8   ...   10 >
 
.

»

Ludzie branży

»

10 minut z... A&A Agencja

O to co trzyma klientów przez lata przy jednej agencji i najważniejsze źródła sukcesu pytamy Joannę Tkaczyk i Joannę Parapurę zarządzające A&A Agencją.

Ostatni rok zweryfikował założenia biznesowe wielu firm i pokazał jak niestabilne mogą być nasze plany wobec rzeczywistości, na którą nie mamy żadnego wpływu. W dzisiejszej sytuacji trwającej pandemii trudno mówić o trwałych założeniach biznesowych. Trzeba dynamicznie reagować na zmieniający się rynek i nieustannie poszerzać swoje kompetencje. Rozszerzyliśmy działalność, aby wesprzeć zablokowane ścieżki eventowe i staramy się to trudne doświadczenie wykorzystać jako szansę na przyszłość. Przetrwać ten trudny czas i wrócić do stabilnego rozwoju – oto nasze założenia na najbliższy czas.

Newsletter

»

Zamów newsletter