Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
dodatki tematyczne

»

\"\"Osobowość Roku MICE Poland
Wydanie prezentuje wyniki konkursu Osobowość Roku MICE Poland.
Znajdują się w nim sylwetki zwycięzców, czyli Osobowości Roku MICE Poland w kategorii Zleceniodawca, Organizator, Menadżer obiektu i pozostałych finalistów oraz relacja z prac kapituły konkursu.
W wydaniu prezntowani są także sponsorzy i organiatorzy konkursu i Gali Osobowość Roku MICE Poland.

Nakład – 10 000 egz.
Dystrybucja podczas finałowej gali Osobowość Roku MICE Poland, z numerem styczniowym miesięcznika MICE Poland oraz podczas wydarzeń branżowych do wyczerpania nakładu.



\"\"MICE venue
Pokazuje sytuację na rynku lokacji eventowych, konferencyjnych i kongresowych, na którą zdecydowany wpływ mają agencyjni oraz korporacyjni zleceniodawcy wydarzeń i spotkań firmowych. Odpowiada m.in. na pytanie, które hotele i centra konferencyjne cieszyły się największym zainteresowaniem oraz jak kształtowały się ceny w określonych lokalizacjach. Czego oczekują klienci i jakie są problemy na linii organizator – przedstawiciel obiektu.

Nakład – 7 000 egz. 
Dystrybucja z numerem marcowym miesięcznika MICE Poland oraz podczas wydarzeń branżowych do wyczerpania nakładu.



\"\"MICE event
Przewodnik sektorze wydarzeń specjalnych w Polsce i na świecie. To także przegląd i ocena działalności polskich agencji eventowych oraz analiza tego rynku. Oceniamy jakość produkcji wydarzeń. Piszemy o ludziach, którzy kreują tę branże oraz o jej problemach.
Wydanie to dostarcza czytelnikom rzetelnych i obiektywnych informacji z zakresu organizacji eventów, funkcjonowania agencji eventowych, dostawców usług i produktów do organizacji wydarzeń specjalnych, inspiruje i edukuje.
Nakład – 7 000 egz. Emisja – czerwiec
Dystrybucja z numerem czerwcowym miesięcznika MICE Poland oraz podczas wydarzeń branżowych do wyczerpania nakładu.

>> pobierz
MICE event 2014


\"\"MICE aktywnie
Wydanie prezentujące w sposób szczególny jeden z sektorów branży: incentive travel oraz skupiające się na zagadnieniu team buildingu. Edycja przygotowana jest dla osób poszukujących oferty wzbogacającej spotkania grup biznesowych o aktywne formy integracji, motywacji czy team buildingu, tak aby mogli zapoznać się z trendami panującymi na rynku i tymi, które dopiero na niego wkraczają. MICE aktywnie opisuje również sytuację i kondycję sektora w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, ocenia poziom usług ale stanowi również inspirację.
Nakład – 7 000 egz.
Dystrybucja z numerem sierpniowym miesięcznika MICE Poland oraz podczas wydarzeń branżowych do wyczerpania nakładu.


>> pobierz 
MICE aktywnie 2014


\"\"MICE egzotycznie
Specyfika tego dodatku polega na pokazaniu egzotyki jako głównego elementu planowania wyjazdu. Publikacja jest jednocześnie raportem, ukazującym zjawiska i statystyki dotyczące tego sektora rynku.
Organizatorzy firmowych wydarzeń i korporacyjni zleceniodawcy poszukują wciąż nowych rozwiązań motywacyjnych, zmuszając tym samym wykonawców do rozszerzania i podnoszenia atrakcyjności ofert, a incentive travel zajmuje szczególną pozycję w sektorze branży.
O egzotyce myślimy zawsze w kontekście całkowicie odmiennego klimatu i cywilizacji, ale dla sektora Incentive Travel egzotyka tkwi w scenariuszu. Sceneria to tylko tło dla naszego spektaklu. Dlaczego? Bo „firma” była już wszędzie, teraz musi dać ludziom to, czego jeszcze nigdy nie przeżyli! Co zrobić, aby nasz klient otrzymał extra produkt? Jak sprawić aby każde doświadczenie wpisało się na zawsze w pamięci uczestników? Co zrobić, aby każda chwila wyjazdu była daleka od codzienności? Razem z ekspertami z branży szukamy odpowiedzi m.in. na te pytania i prezentujemy rozwiązania, które zostały już zastosowane.
Nakład – 7 000 egz.
Dystrybucja z numerem wrześniowym miesięcznika MICE Poland oraz podczas wydarzeń branżowych do wyczerpania nakładu.

>> pobierz
MICE incentive 2014


\"\"MICE expo
Najlepsza platforma komunikacji marketingowej i biznesowej.
Nowe technologie zmieniły oblicze branży wystawienniczej, ale nie pozbawiły jej dotychczasowych funkcji, dokładając natomiast wiele nowych.







\"\"Podróże Biznesowe
dodatek adresowany do osób odpowiedzialnych za organizację wyjazdów w największych polskich firmach oraz do profesjonalnych organizatorów służbowych wyjazdów. To specjalistyczne wydanie ma na celu ułatwienie procesu organizacji podróży od momentu jej planowania do zakończenia. Zwraca uwagę na problemy poprzez eksperckie sondy, informuje o rynkowych nowościach i prezentuje aktualne oferty.


 
Wydarzenie

»



Ludzie branży

»

Elżbieta Lendo 

Prezes Zarządu Polskie Hotele Niezależne

 

O sobie: 

Elżbieta Lendo, od 30 lat aktywna zawodowo. Zarządza kilkoma spółkami hotelowymi, które są operatorami obiektów hotelowych i rekreacyjnych działających w grupie Lendo Hotels Group, w tym: Hotel Willa Port w Ostródzie, oraz Term Warmińskich w Lidzbarku Warmińskim. Od 2019 roku Prezes Zarządu Polskich Hoteli Niezależnych, organizacji skupiającej polskie niesieciowe hotele. Od 2022 członek EHMA – European Hotel Managers Association. Prywatnie: Energiczna, z poczuciem humoru, kreatywna i przebojowa. Nie boi się stawiać czoła wyzwaniom, uważa, że kluczem do sukcesu jest cierpliwość, konsekwencja, wiara w to, co się robi, skalkulowane ryzyko i umiejętne podejmowanie decyzji. Mama dwóch synów: Aleksandra i Igora.


.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter