|
|
|
Wrocławskie Centrum Turystyki Biznesowej rusza we wrześniu
|
Z okazji otwarcia Regionalnego Centrum Turystyki Biznesowej, które powstaje w kompleksie wrocławskiej Hali Stulecia, planowane są targi branżowe prezentujące ofertę dostawców technologii konferencyjnych, firm eventowych i bazy noclegowej Dolnego Śląska oraz konferencja „Nowe trendy w turystyce biznesowej – z perspektywy nabywcy”.
więcej...
|
|
Technologiczne wsparcie dla branży MICE
|
Organizatorzy EIBTM 2010 zachęcają do uczestnictwa w towarzyszącym targom Worldwide Technology Watch. WWTW otwarte jest dla firm rozwijających rozwiązania technologiczne dla sektora spotkań.
więcej...
|
|
Junkers premiuje najlepszych
|
Effectica Direct wygrała przetarg na obsługę programu premiowego Lider Klub, skierowanego do najlepszych instalatorów, współpracujących z firmą Junkers.
więcej...
|
|
Szczyt Microsoftu poraz trzeci z Event Partners
|
Podczas tegorocznej, piątej edycji Microsoft Technology Summit 2010, pasjonaci nowych technologii zapoznają się z propozycjami firmy Microsoft, porozmawiają o innowacyjnych rozwiązaniach, wezmą udział w laboratoriach komputerowych, Strefie Ekspertów oraz trzeciej edycji konkursu Speaker Idol
więcej...
|
|
Polska spada w rankingu ICCA 2010
|
Polska – gospodarz 103 spotkań stowarzyszeń w minionym roku – wynikiem w rankingu dorównała… miastu – stolicy Danii. Kopenhaga, ubiegłoroczny gospodarz Szczytu Klimatycznego, z takim rezultatem plasuje się na 6. miejscu w kategorii najpopularniejszych miast dla branży spotkań, podczas gdy Polska w kategorii najpopularniejszych państw zajęła 29. lokatę.
więcej...
|
|
Restrukturyzacja w Bartbo
|
Oprócz nowej siedziby i nowego sprzętu (o których pisaliśmy w numerze marcowym MP), pracownicy olsztyńskiej firmy dostali także nowe obowiązki – dział marketingu oddzielono od działu sprzedaży.
więcej...
|
|
Flash MobPRerii dla HP
|
Agencja wygrała przetarg na stworzenie konceptu obchodów 5. urodzin Globalnego Centrum Biznesowego HP i realizację wybranych przez zleceniodawcę wydarzeń.
więcej...
|
|
Cuda czyni cena
|
Akademia Podróży straciła klienta. Praktyki konkurencji – firmy Traveligo i podwykonawcy – biura podróży Itaka doprowadziły, zdaniem przedstawiciela Akademii, do utraty nie tylko konkretnej realizacji incentive travel, ale także reputacji.
więcej...
|
|
Eventy z kulturą na własny rachunek
|
Powstała nowa agencja Pi-are, założona przez Alicję Kopeć, która odeszła z Teja Tur, gdzie była event managerem. Nowa firma będzie specjalizować się w działaniach związanych z event marketingiem i PR, ze szczególnym naciskiem na eventy kulturalne i ekologiczne.
więcej...
|
|
Machina Design w nowej lokalizacji
|
W 2009 roku galę gościła Warszawa, ale w tym roku przegrała w wyścigu o organizację z Katowicami. Event odbędzie się na początku września w katowickim Spodku i połączony będzie z targami designu.
więcej...
|
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|