Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
miesięcznik

»

MICE Poland jest wiodącym pismem w Polsce opisującym całą branżę, określaną jako meetings industry oraz wszystkie sektory jej przedstawicieli.

W magazynie ukazują się publikacje dotyczące zarówno rynku eventów, konferencji i kongresów, jak i incentive i podróży biznesowych.
Podejmowane tematy ujęte są z perspektywy zlecających wydarzenia (event managerów, marketerów, planistów konferencyjnych w korporacjach, stowarzyszeniach i instytucjach), ich organizatorów (event managerów z agencji eventowych, incentive, PCO, DMC) oraz podwykonawców, świadczących wszelkiego rodzaju usługi, niezbędne w realizacji eventów.
MICE Poland przedstawia relację na linii klient – agencja – dostawcy usług oraz prezentuje światowe trendy i raporty, dotyczące tego rynku.

Co miesiąc w MICE Poland ukazują się:
  • informacje dotyczące zmian na rynku, w poszczególnych firmach sektora, stowarzyszeniach branżowych,
  • informacje o realizowanych przedsięwzięciach eventowych, przetargach, zdobytych klientach
  • opinie i komentarze ludzi z branży
  • prezentacje sylwetek, przebiegu kariery zawodowej ludzi tworzących ten sektor
  • rozmowy z ekspertami i praktykami ze świata
  • analizy poszczególnych segmentów rynku
  • materiały warsztatowe, studia przypadków, bazy kontaktów
  • prezentacje destynacji i obiektów
  • relacje z targów i wydarzeń środowiskowych
Misją MICE Poland jest także promocja, wciąż tworzącej się w Polsce, branży spotkań oraz efektywności i skuteczności narzędzi, jak m.in. event i incentive.

Miesięcznik MICE Poland istnieje na rynku od 2002 roku.



>> Mice Poland styczeń 2017
 
.

»

Ludzie branży

»

Dagmara Chmielewska - Dyrektor Zarządzająca Stowarzyszenia Branży Eventowej

Od pierwszych chwil,
w którym zaczęłam się zastanawiać, jaki zawód chciałabym wykonywać, było to organizowanie wydarzeń. Bardzo wcześnie zaczęłam sama organizować różne „eventy”– które wtedy nie sądziłam, że tak się będą kiedyś nazywać. Prócz konkretnych doświadczeń nie mogliśmy uczyć się zawodu w szkole. Nie wiedziałam, że robiłam PR, marketing, projekt czy event management.Stąd do dziś wiele rzeczy robię intuicyjnie. 
Newsletter

»

Zamów newsletter