Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
miesięcznik

»

MICE Poland jest wiodącym pismem w Polsce opisującym całą branżę, określaną jako meetings industry oraz wszystkie sektory jej przedstawicieli.

W magazynie ukazują się publikacje dotyczące zarówno rynku eventów, konferencji i kongresów, jak i incentive i podróży biznesowych.
Podejmowane tematy ujęte są z perspektywy zlecających wydarzenia (event managerów, marketerów, planistów konferencyjnych w korporacjach, stowarzyszeniach i instytucjach), ich organizatorów (event managerów z agencji eventowych, incentive, PCO, DMC) oraz podwykonawców, świadczących wszelkiego rodzaju usługi, niezbędne w realizacji eventów.
MICE Poland przedstawia relację na linii klient – agencja – dostawcy usług oraz prezentuje światowe trendy i raporty, dotyczące tego rynku.

Co miesiąc w MICE Poland ukazują się:
  • informacje dotyczące zmian na rynku, w poszczególnych firmach sektora, stowarzyszeniach branżowych,
  • informacje o realizowanych przedsięwzięciach eventowych, przetargach, zdobytych klientach
  • opinie i komentarze ludzi z branży
  • prezentacje sylwetek, przebiegu kariery zawodowej ludzi tworzących ten sektor
  • rozmowy z ekspertami i praktykami ze świata
  • analizy poszczególnych segmentów rynku
  • materiały warsztatowe, studia przypadków, bazy kontaktów
  • prezentacje destynacji i obiektów
  • relacje z targów i wydarzeń środowiskowych
Misją MICE Poland jest także promocja, wciąż tworzącej się w Polsce, branży spotkań oraz efektywności i skuteczności narzędzi, jak m.in. event i incentive.

Miesięcznik MICE Poland istnieje na rynku od 2002 roku.



>> Mice Poland styczeń 2017
 
.

»


Ludzie branży

»

Łukasz Klimczak, współwłaściciel i COO agencji *Bespoke 

Decyzja o założeniu agencji *Bespoke
w 2014 roku 
wraz z moim obecnym wspólnikiem była bardzo dobrym ruchem. Doświadczenia, które zdobyłem wcześniej oraz intuicja i ciężka praca pozwoliły na szybki rozwój naszej agencji, która nieprzerwanie rosła po kilkadziesiąt procent rok
do roku. Oczywiście teraz, kiedy przemysł spotkań stanął w obliczu kryzysu, trzeba było szybko się dostosować. Ekspresowo rozwinęliśmy nasze kompetencje, które wcześniej były niejako
w uśpieniu i weszliśmy mocno m.in. w online. 


Newsletter

»

Zamów newsletter