Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
W numerze

»

W numerze MICE Poland (15.10 - 15.11, 10/166) :

OD REDAKCJI: Kinga Walczyk– Kiedy cel nie uświęca Miesiąc komentuje: Marta Dunin-Michałowska: Branża eventowa ważnym partnerem

KOMENTARZE
Sebastian Oprządek:Przywódcza rola liderów
Żaneta Berus:Nowy Jedwabny Szlak – szansa na rozwój Polski
Krzysztof Gawrych:Kultura – beczka miodu z łyżką dziegciu   

ROZMOWA NA OTWARCIE 
Event jest okazją do manipulacji uczestnikami
O autorskiej koncepcji projektowania wydarzeń, sytuacjach, w których wydarzenie może służyć wpływaniu na gości, oraz wykorzystywaniu neurologii w event marketingu, rozmawiamy z Benem Moorsomem, prezesem i dyrektorem kreatywnym w Debut Group. 

AKTUALNOŚCI

Siedem agencji walczy o tytuł ,,Supplier of the Year 2016”
Zakończył się pierwszy etap konkursu Procon Awards na najlepszych dostawców oferujących usługi dla biznesu, organizowanego przez firmę OptiBuy, zajmującą się doradztwem zakupowym.

Ambasadorzy Kongresów Polskich odebrali nominacje
Osoby aktywnie działające na rzecz promocji kraju oraz pozyskiwania międzynarodowych wydarzeń zostały oficjalnie uhonorowane przez POT oraz SKKP.

Krzysztof Celuch bliżej biznesu 
Były kierownik Poland Convention Bureau założył firmę zajmującą się udzielaniem wsparcia klientom w obszarach realizacji celów biznesowych.

Nie marnujmy jedzenia z eventów
Poznańska agencja BP Horizon Travel oraz portal confero.pl postanowiły zaangażować się aktywnie w promowanie i współpracę z bankami żywności. 

Od detalu do medalu
O kompleksowym podejściu do realizacji projektów, świadomej i spójnej identyfikacji wizualnej wydarzeń oraz jej wpływie na odczucia gości rozmawiamy z Barbarą Ciemniewską, Starszym Menedżerem Projektów Studia Grafiki i Filmu – LIDEX Centrum Tłumaczeń i Obsługi Konferencji. 

Biznes wsparciem dla osób niepełnosprawnych
Za nami kolejna edycja wydarzenia charytatywnego Poland Business Run. W tym roku w inicjatywę zaangażowało się aż osiem polskich miast.

Event Mix – na pograniczu teorii i praktyki
W ramach targów FestiwalMarketingu.pl odbyła się druga edycja konferencji Event Mix, skierowanej do dyrektorów działów marketingu i przedstawicieli agencji eventowych. 

Azjatycki MICE stawia na dynamiczny rozwój
Tajlandia od lat zajmuję mocną pozycję na międzynarodowym rynku spotkań. Przekłada się na to progres destynacji zarówno pod względem gospodarczym, technologicznym, jak i w zakresie infrastruktury biznesowej. 

STOWARZYSZENIA

Spotkania stowarzyszeniowe sprzyjają destynacjom
Walka miast o kongresy i spotkania naukowe to nie tylko rywalizacja o zyski finansowe, lecz przede wszystkim o wizerunek, jaki wydarzenia tego typu budują.

OBIEKTY
Wirtualny spacer po przestrzeni eventowej na Wyspach
Lime Venue Portfolio, firma oferująca wynajem niecodziennych przestrzeni eventowych na terenie Wielkiej Brytanii oraz Irlandii, rozszerzyła swoją ofertę dla organizatorów spotkań, wprowadzając prezentację obiektów.

TEMAT NUMERU
Uczelnie wyższe mają problemy z komercjalizacją przestrzeni
Event managerowie poszukują nowych, oryginalnych miejsc na realizację wydarzeń. Ich uwagę od wielu lat przykuwają powierzchnie konferencyjne przy uczelniach, jednak nie zawsze obiekty te są gotowe na współpracę komercyjną.

REGION
Spotkaniowy potencjał Górnego Śląska dynamicznie rośnie
Katowice są na Śląsku niekwestionowanym liderem jeśli chodzi o organizację wydarzeń biznesowych, zwłaszcza tych największego formatu.    

WARSZTAT
Sprzedaż w branży eventowej wymaga personalizacji oferty
Współczesny rynek usług marketingowych jest już mocno nasycony. Usługodawcy prześcigają się w sposobach dotarcia do klienta oraz reklamowania swoich usług. 

WYBIERAMY
Wybieramy... helikoptery na event
Organizatorzy wydarzeń ciągle szukają rozwiązań, które są w stanie zapewnić uczestnikom rozrywkę, a jednocześnie dostarczyć ciekawych doświadczeń. 

RAPORT
Przyszły rok przyniesie wzrost cen
Przyszły rok w branży MICE będzie stabilny, choć należy liczyć się ze wzrostem cen w hotelach i liniach lotniczych, wynika z raportu Carlson Wagonlit Travel. Ale koszty to przy organizacji imprez nie wszystko, przekonują eksperci.

NOWE OFERTY
Trójwymiarowa drukarka do naleśników może zastąpić popularne show live kitchen – gotowanie na żywo • Goście przemieszczający się w przestrzeni 3D • Gra Human Joystick sterowana ruchem ciała • System BlackTrax śledzący obiekty w ciemności

PRAWO
Uważaj, co promujesz podczas imprez
Szeroko pojmowane eventy, imprezy są naturalnym miejscem, gdzie mogą pojawić się reklamodawcy ze swoimi przekazami reklamowymi. Oznacza to zatem, że imprezy te rządzą się podobnymi prawami jak spoty reklamy w telewizji czy Internecie. Podobnie również podlegają restrykcjom i ograniczeniom.

LUDZIE
Zmiany personalne w agencjach i obiektach

AGENCJE/LUDZIE

10 minut z… Nord Events

Personalnie... Magdalena Rybicka

FOTOKRONIKA

Na otwarciu hotelu Golden Tulip Warsaw Airport
Mianowanie nowych Ambasadorów Kongresów Polskich
Praca i rozrywka w czasie IT&CMA
Event Mix – branża na Festiwalu
O wartościach przemysłu spotkań w czasie PEMES 2017
ACTE Poland o perspektywach i problemach branży
Merytoryczne śniadanie z Plejem

 
.

»

Ludzie branży - dowiedz się więcej

»



Agnieszka Faracik - Leśniak,
Prezes, Międzynarodowe Stowarzyszenie Organizatorow Spotkan MPI Poland
Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter