Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
W numerze

»

W numerze MICE Poland 15 marca - 15 kwietnia 2018 (3/172)
 

Od redakcji: Dobry pracownik jest na wagę złota

Miesiąc komentuje Anna Nowakowska: Nadszedł czas na wdrożenie dobrych praktyk           

KOMENTARZE

Żaneta Berus: Coraz lepsza jakość targów

Sebastian Oprządek: Wieczne poprawki

Krzysztof Gawrych: Biała Księga też jest kobietą
           

ROZMOWA NA OTWARCIE

Silny i zgrany zespół może podjąć każde wyzwanie

O łączeniu biznesu i rozrywki oraz postępie technologicznym w branży spotkań z Danim Polajnarem, współzałożycielem i CEO Teambuilding Academy, firmy organizującej imprezy teambuildingowe.

AKTUALNOŚCI

Niestandardowe realizacje celem nowej agencji

Rynek eventowy powiększył się ostatnio o nową agencję – Fluo – która oferuje swoim klientom kompleksową organizację eventów oraz wsparcie PR

RejsClub.pl złożył zawiadomienie o niewypłacalności firmy

O narzędziach biznesu z MPI

Zarządzanie projektem, niekiedy pozornie chaotyczne, nigdy nie powinno utracić struktury i porządku. Wiedzą o tym uczestnicy warsztatów rozwojowych – „Meeting Professional Excellence Classes”.

Poznań gospodarzem kongresu lipidologów

Herra – skupiaj się na detalach

Modeli sprzedaży jest niemal tak dużo jak klientów i sprzedawanych produktów. Value Based Selling to jeden z nich.

Branża szkoli przyszłe pokolenie event managerów

Psychologia i strategia, czyli obrady KAE

Miejsce eventu w kampaniach marketingowych, badanie skuteczności spotkań i e-sport to tylko niektóre spośród tematów poruszonych podczas kolejnej sesji Okrągłego Stołu Klubu Agencji Eventowych.

WEC 2018 z nową formułą spotkania

Więcej wystawców kosztem jakości

Największe litewskie targi dedykowane branży spotkań odbyły się w Wilnie już po raz szósty.

AIM International Group wprowadza firmowy Kodeks Etyki

SOIT i Reps współpracują w zakresie wprowadzania dobrych praktyk          


OBIEKTY

Marriott obcina prowizje meeting plannerom        

Rosnące koszty utrzymania hoteli skłoniły sieć do obniżenia wynagrodzenia meeting plannerów, którzy z nią współpracują.

Przyznano nagrody Meetings Star Awards 2018

O idealnym obiekcie na event i o tym, jak go znaleźć
          

STOWARZYSZENIA
Wyróżnienia dla mecenasów kongresów

W statucie Programu Ambasadorów Kongresów Polskich zostały wprowadzone zmiany, które umożliwią nadawanie tytułu Mecenasów Kongresów.

SBE zintensyfikuje promocję Polski zagranicą

Nowy zarząd i przewodniczący IAPCO          

AKTUALNOŚCI

Organizatorzy wydarzeń w depresji?          

Uczestnicy i organizatorzy spotkań często cierpią na mniejszą lub większą depresję po zakończonym dużym wydarzeniu, wynika z badania platformy Meetings&Conventions.

Agencja Power z kolejnymi nagrodami            

Certyfikat „Solidnej Firmy” i statuetka „Tygrysy Biznesu” to dwa prestiżowe wyróżnienia, które zdobyła agencja eventowa Power na początku 2018 r.  
          

RAPORT
Incentive travel głównym motywatorem 2018 r.
Intensyfikacja wielu czynników negatywnie wpływających na podróżowanie – klęski żywiołowe, akty terroryzmu czy problemy gospodarcze – nie wpływa bezpośrednio na rynek turystyczny. Ludzie coraz chętniej i częściej podróżują i tę tendencję dostrzegają korporacje, które wybierają incentive jako sposób na motywację pracowników.
            

TEMAT NUMERU

Renomowane muzea poważnie traktują współpracę z branżą
Wybór miejsca eventu to jedna z najważniejszych decyzji podejmowanych przez organizatora podczas planowania wydarzenia. Zazwyczaj sale, w których przygotowane są różnego rodzaju gale, mają neutralny wystrój, niekiedy jednak organizatorzy decydują się bardziej oryginalne lokalizacje. 
        

REGION

Warmia i Mazury – w spotkaniach jest dobrze, może być dużo lepiej

Poszukiwanie sposobów na wydłużenie sezonu turystycznego jest dla województwa warmińsko-mazurskiego dobrą motywacją do rozwijania oferty dla turystów biznesowych.     
     

AKADEMIA ZLECENIODAWCY

Event powinien być spójny z marką

Z Beatą Nanasik, dyrektor zarządzającą Centrum Komunikacji, Marketingu i Badań w Banku Pekao SA, o roli event marketingu w planowaniu kampanii oraz o społecznie zaangażowanych imprezach rozmawia Jadwiga Biernacka.
           

WARSZTAT

6 prostych tricków, jak zbudować hype, czyli social media w organizowaniu eventów

Jednym z najbardziej satysfakcjonujących momentów w pracy event managera jest obserwowanie przygotowanego przez siebie wydarzenia, na którym ludzie doskonale się bawią. Aby jednak osiągnąć taki efekt, należy zebrać odpowiednie audytorium i uczestników zainteresowanych poruszaną przez nas tematyką.

PRAWO

Event w kosztach firmy tylko dla etatowych pracowników

WARSZTAT

Wybieramy… bar

Bar jest nieodłączną częścią prawie każdego wydarzenia biznesowego. Ale bar to nie tylko alkohole – to również obsługa czy choćby sam mebel, od którego wyglądu czy kształtu może wiele zależeć.


AGENCJE/LUDZIE

Zmiany personalne w agencjach i obiektach: Adriana Bierantowicz-Jadczak, Kamil Lipski, Łukasz Karpiński, Magdalena Małecka, Jarosław Straś, Joanna Puchałka, Dorota Manicka, Michał Supieta, Łukasz Barnicki, Michał Konopka.

10 minut z… Bartbo

Personalnie… Monika Dymacz-Kaczmarczyk

FOTOKRONIKA

Biało-czarne urodziny Concordia Design

Nieformalnie podczas Convene 2018

Traviata dla Forum Humanum Mazurkas

O osobowościach event managerów z KAE

Zamów prenumeratę MICE Poland

 





 
Ludzie branży

»

Marta Dunin-Michałowska

Prezes Mea Group, Osobowości  Roku 2014 MICE Poland, tytuł przyznawany za etykę pracy,  profesjonalizm, skuteczność i  wkład w rozwój branży  eventowej w Polsce.

Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter