- Najważniejszym celem jaki stawiam sobie ja i mój zespół jest lepsza rozpoznawalność Pragi za granicą i wzmacnianie jej pozytywnego wizerunku jako topowej destynacji spotkań. Miasto ma wiele atutów które sprawiają, że predestynuje do tego miana. Wśród nich wymienić można na pewno bardzo dobrą dostępność i lokalizację - mówi Roman Muska w rozmowie z Małgorzatą Orlikowską .
MICE Poland kwiecień 2016 (15.04-15.05)
W najnowszym wydaniu przeczytasz:
Od redakcji
Miesiąc komentuje: Marcin Ziobro Klienci wymagają usług szytych na miarę
Rozmowa na otwarcie
Praga walczy o status topowej destynacji
Z Romanem Mušką, dyrektorem Prague Convention Bureau, o priorytetach biura na najbliższe lata, przyszłorocznej konferencji ICCA, której gospodarzem będzie Praga oraz o tym, jak zmienia się branża MICE na świecie.
Komentarze
Sebastian Oprządek: Okrągły stół ustala priorytety
Żaneta Berus: Edukacja kluczem do kongresów
Krzysztof Gawrych: Zaczynamy się liczyć
Aktualności
Biznes płaci za ataki terrorystyczne
Choć na segmencie wypoczynkowym ataki w Brukseli nie odbiły się w wyraźny sposób, to już w turystyce biznesowej ich wpływ był dość wyraźny.
SBE uchwaliło Kodeks Dobrych Praktyk
Rada Etyki przy SBE przygotowała i uchwaliła Kodeks Dobrych Praktyk. Jest to zbiór zasad określających standardy realizacji usług MICE zgodnych z ogólnie przyjętymi zasadami etyki branżowej.
Klient – specjalista od dziwnych pytań
Agencje eventowe coraz częściej spotykają się z zaskakującymi wymaganiami ze strony klientów. Czasem wolą odstąpić od przetargu, niż spełniać żądania potencjalnego zleceniodawcy.
Według POT liczba spotkań w Polsce rośnie
33 980 spotkań odbyło się w ubiegłym roku w Polsce. Wzięło
w nich udział niemalże 7 mln uczestników.
Destynacje muszą wspierać planerów
Instytucje zarządzające marketingiem miejsc powinny bardziej się angażować w organizację konferencji i kongresów. Taki jest wynik badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli branży przemysłu spotkań.
Meetings Week Poland rozwija branżę
Ponad tysiąc przedstawicieli branży MICE wzięło udział w czwartej edycji Meetings Week Poland. Pięciodniowy cykl wydarzeń obfitował w konferencje, panele tematyczne, dyskusje, warsztaty oraz spotkania networkingowe.
PROBLEM BRANŻY
Catering traktowany po macoszemu
Czas, jakość, ilość, budżet – to najważniejsze kryteria dla biznesu cateringowego. Przy organizacji eventu między organizatorem a firmą cateringową nie zawsze występuje wspólnota myśli i celów.
REGION
Przełom na Warmii i Mazurach
O rozwoju turystyki biznesowej w regionie warmińsko-mazurskim mówi się już od kilku lat. Ostatnie miesiące przyniosły w końcu kilka bardzo konkretnych działań, które mogą w tym pomóc.
Akademia zleceniodawcy
Eventy utrwalają nasze relacje z klientem
Z Robertem Walewskim, managerem ds. eventów w Ambra S.A. o strategii i sile działań związanych z event marketingiem rozmawia Michał Kalarus.
Warsztat
Zrób sobie aplikację
Aplikacje mobilne to narzędzie, które zyskało wielu zwolenników. Dzięki Kinetise każdy może stworzyć skrojoną na własne potrzeby.
Targi
Preview IMEX, 19-21 kwietnia
Zaplanuj udział w targach IMEX we Frankfurcie! Przedstawiamy najważniejsze informacje związane z imprezą.
Agencje/LUDZIE
10 minut z… ArtKowalik
Personalnie... Alicja Panasiuk
Fotokronika
Urodziny hotelu Hilton Garden Inn Kraków
Alpy Południowe chcą turystów z Polski
Po raz kolejny wręczono nagrody MP Power Awards
Dominikana w rockowych klimatach