Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Czytaj w najnowszym numerze

Największym zagrożeniem dla nas są nasi klienci, nie terroryzm. Jeśli nie będą wchodzić na wyższy poziom jakości w organizowaniu wydarzeń, to taka forma event marketingu zwyczajnie upadnie- mówi Christianem Mutschlechnerem, dyrektor wiedeńskiego ConventionBureau

W najnowszym listopadowym numerze MICE Poland przeczytasz:

od redakcji
Miesiąc komentuje: Rozmowy z organizatorem bywają trudne – Adam Bachleda-Curuś, Mercure Kasprowy Zakopane


Rozmowa na otwarcie
Największym zagrożeniem jest brak zmian

O przywiązaniu do pracy, długoletnich planach i zagrożeniach dla branży z Christianem Mutschlechnerem, dyrektorem wiedeńskiego ConventionBureau byłym prezesem stowarzyszenia ICCA rozmawia Michał Dzida.

Komentarze
Sebastian Oprządek:

Płynność finansowa – dwie strony medalu
Żaneta Berus: MICE realizowane z pasją
Krzysztof Gawrych: Convention bureau – branżowa zagadka?

Aktualności
Eventy muszą wynikać z szerszej strategii
Dobry event nie powinien być

determinowany budżetem lecz strategią, wynikającą z celu, jaki zamierza osiągnąć jego zleceniodawca.

Anix Event z nowym udziałowcem
Włoski przedsiębiorca Giorgio Pezzolato został wspólnikiem Anix Event. Pozyskanie inwestora ma pomóc agencji w otwarciu się na nowe rynki biznesowe.


Amerykański rynek przyciąga branżę
Stany Zjednoczone wyznaczają trendy w przemyśle spotkań na całym świecie.


Rośnie liczba gości MICE w Krakowie
O specyfice krakowskiego rynku MICE oraz współpracy z obiektami konferencyjnymi rozmawiamy z Sabiną Bartyzel, dyrektorem otwartego pod koniec września hotelu Mercure Kraków Stare Miasto oraz dyrektorem regionalnym marek Novotel & Mercure na Polskę południową.


Hotele nie mogą skupiać się na raportach
Badania i statystyki mają pomóc hotelarzom w podejmowaniu właściwych decyzji. Aby tak było muszą być jednak poparte gruntowną analizą biznesową.


WOT wspiera organizatorów fam tripów
Warszawska Organizacja Turystyczna i Warsaw Convention Bureau prowadzą program zachęcający do organizacji fam tripów w Warszawie.


Renata Razmuk poza Renault
Po 19 latach pracy w Renault Polska Renata Razmuk zakończyła współpracę z firmą.


Effie Awards Poland 2016 – coraz więcej zwycięzców
W Warszawie odbyła się Gala Effie Awards – corocznego konkursu marketingowego, wyróżniającego najlepsze kampanie marketingowe.

TEMAT NUMERU
Miejsca nie tylko na imprezy sportowe

Stadiony i hale mają do zaoferowania ogromne przestrzenie, którymi wyraźnie zainteresowała się branża MICE.

REGION
Lubelskie umocniło swój potencjał


Akademia zleceniodawcy
Wybieramy partnerów, którzy rozumieją produkt

Rozmawiamy z Bartłomiejem Szejny, prezesem firmy Procyon, właścicielem marki EcoReadyHouse, specjalizującej się w budowie inteligentnych domów pasywnych, o znaczeniu event marketingu w branży budowlanej, sposobach komunikacji z klientami i różnicach w podejściu do działań marketingowych na rynkach polskim
i szwedzkim.

Warsztat
Storytelling pomaga rozwijać umiejętności komunikacyjne

Operacyjnym narzędziem komunikacji, które można wykorzystać w działaniach eventowych jest storytelling.

Agencje/Ludzie
10 min ... Creality

Personalnie... Tomasz Krzysztanowski

Fotokronika
Event Biznes zrozumieć znaczenie eventów

Uroczyste otwarcie Mercure Kraków Stare Miasto
Żaneta Berus z nagrodą Europejskiego Klubu Biznesu
Gala Otwarcia Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
Mierzyć czy nie mierzyć wg. MPI i Z-Factor
Włoskie spotkanie z Anix EventGala Otwarcia Centrum Spotkania Kultur w Lublinie

Zamów prenumeratę

2016-11-16 18:25:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży - dowiedz się więcej

»

Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter