Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


Agencja musi udowodnić swoje zaangażowanie



Nie wyobrażam sobie przekazania odpowiedzialności agencji i przyjścia „na gotowe”. Dla mnie zasadniczą kwestią jest współpraca na każdym kroku – od budowy scenariusza, założeń poprzez realizację - stwierdza Artur Konarski, Dyrektor Marketingu i Produktu Samochodów Osobowych w Mercedes-Benz Polska. 


Rozmowa z Arturem Konraskim o najbliższych planach eventowych, pozyskiwaniu nowych zleceniobiorców oraz współpracy z agencjami na łamach najnowszego wydania MICE Poland.

2017-02-17 10:31:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży - dowiedz się więcej

»

Nowe oferty- technologia i nie tylko

»

Outdoor w każdym numerze

»

Newsletter

»

Zamów newsletter