Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MICE Poland promuje polską ofertę biznesową na targach IMEX
 

Na rozpoczętych 23 maja Międzynarodowych Targach IMEX we Frankfurcie miesięcznik MICE Poland jest obecny jako reprezentant polskiego przemysłu spotkań. Specjalne, anglojęzyczne wydanie opisuje polskie sukcesy branżowe, zawiera informacje o aktualnych wydarzeniach w branży, opinie ekspertów. W dodatku promowane są także miasta o szczególnym potencjalne eventowym. 

Pobierz bezpłatne

Celem anglojęzycznego wydania MICE Poland jest poinformowanie światowych reprezentantów branży eventowej o polskim potencjale, sukcesach i najważniejszych wydarzeniach. Zaprezentowana została również krajowa oferta venue.W wydaniu można znaleźć obszerne informacje na temat konferencyjnego potencjału  polskich miast, jak Gdynia, Poznań, czy Warszawa. W wydaniu specjalnym MICE można znaleźć także informacje o  polskich wystawcach , którzy wystawiają się na targach.


2019-05-23 16:40:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter