Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


promocja
Nosalowy Dwór Resort & SPA stawia na ekologię

Nosalowy Dwór Resort & SPA jest jednym z niewielu obiektów z certyfikatem Eco Zakopane. Dbałość o środowisko i świadomość ekologiczną wynikającą z polityki firmy i sąsiedztwa TPN Resort stawia sobie jako jeden z najważniejszych celów swojej działalności.

 

Dla resortu ekologia to coś więcej niż puste hasła. W obiekcie tak dużym jak „Nosalowy” wynika to nie tylko z kwestii ochrony środowiska ale również ekonomii skali. Promocja postaw przyjaznych środowisku to nie tylko energooszczędne żarówki led
i perlatory założone na kranach czy słuchawkach prysznicowych, ale również gastronomia.

W trosce o zdrowie, dania, które przyrządzane są w hotelowej kuchni 
przygotowywane są z produktów pochodzących ze starannie wyselekcjonowanych lokalnych upraw i dostawców a w menu opierają się w znacznej mierze o sezonowo dostępne produkty. W kuchni stosuje się jajka pochodzące od kur z chowu ściółkowego, tzw. dwójki; pstrągi będące min. specjalnością Restauracji Regionalnej podchodzą z lokalnych hodowli, a regionalne sery dostarcza góralska rodzinna firma. Plastikowe rurki czy talerze zostały wyeliminowane w trosce o środowisko. 

Resort Nosalowy Dwór jako marka chce być kojarzona z filozofią zero waste i ochroną przyrody. Bezpośrednie sąsiedztwo Tatrzańskiego Parku Narodowego i położenie w jednym z najpiękniejszych miast Polski zobowiązuje. Dlatego hotel konsekwentnie przystępuje do akcji społecznych, które za główny cel mają ratowanie naszej planety małymi krokami i podniesienie świadomości Gości. Już teraz możemy kupić kawę, którą barman przygotuje w naszym własnym, ulubionym kubku i poprosić o wodę z kranu, której jakość jest jedną z najlepszych w kraju. Na wycieczkę mamy okazję pojechać rowerem lub pojazdem elektrycznym z wypożyczalni znajdującej się w resorcie. Elektryczny silnik możemy doładować w stacji znajdującej się na terenie resortu.


Mając na uwadze dbałość o naturę i korzyści dla środowiska hotel stara się 
przypominać o zaletach proekologicznych postaw prosząc swoich Gości już na powitanie, o rozważne korzystanie z prądu i wody oraz zamieszczając politykę ekologiczną Resortu w punktach informacyjnych, na stronie internetowej oraz w telewizji hotelowej. Informacje o korzyściach płynących z racjonalnego
wykorzystania wody czy ograniczania ilości prania (ograniczającego ilość szkodliwych detergentów) znajdują się we wszystkich pokojach. W samym funkcjonowaniu obiektu wprowadzono liczne eko rozwiązania: czujki czasowe na
klatkach schodowych i korytarzach, kontaktrony powodujące wyłączenie klimatyzacji w chwili otwarcia okna, zorganizowany odbiór odpadów selektywnych, ogrzewanie gazowe i odzyskiwanie ciepła z wentylacji w systemie basenowym. W najnowszym obiekcie Grupy Nosalowy – pięciogwiazdkowym hotelu Nosalowy Park, którego otwarcie planowane jest zimą 2019/2020 pojawią się kolejne przykłady ekologicznych rozwiązań, jak chociażby ogrzewanie geotermalne.

Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Ścisłowicz
Nosalowy Dwór

 

2019-07-05 13:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Jacek Stachera, General
Manager w Agencji Boscata

Odkąd pamiętam byłem typem organizatora. W szkole podstawowej organizowałem między innymi Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Widząc jak moi koledzy dobrze się bawią poczułem, że to jest to, co chcę robić w przyszłości, czyli kreować wartościowe doświadczenia i dobre wspomnienia. Jeszcze chwilę temu czułem, że jestem właśnie w tym miejscu, w którym chcę być. Razem z moją agencją Boscata realizowaliśmy świetne eventy, współpracowaliśmy z największymi markami w Polsce. Teraz przed nami nowe wyzwanie - przetrwać pandemię i powrócić do tego etapu rozwoju naszej agencji, który przerwał koronawirus. Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej!

Newsletter

»

Zamów newsletter