Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


PATRONAT 
Forum Branży Eventowej 2020

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa.

 

Forum Branży Eventowej 2020, 22 stycznia
EXPO XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, Warszawa

FBE 2020 to aż 23 inspirujące wystąpienia czyli najbogatszy program merytoryczny w historii!

Jubileuszowa, piąta, edycja wydarzenia odbywa się pod hasłem „Spotkanie superbohaterów”.

Wyzwania związane z organizacją wydarzeń wymagają dużego zaangażowania i kompetencji. Do ich realizacji niezbędne są prawdziwesupermoce. Szczególnie jeśli organizator odpowiada nie tylko za realizowane projekty, ale także ma swoje obowiązki wobec rodziny i przyjaciół. Zdarza się też, że event menedżer dokonuje prawdziwych cudów. Większość organizatorów potrafi zachować zimną krew w obliczu zaskoczeń, znaleźć wyjście z sytuacji bez wyjścia oraz wspólny język z każdym człowiekiem. 

 
FBE 2020 będzie nie tylko potężną dawką cennej wiedzy, ale także celebracją supermocy, które tkwią w ludziach wykonujących ten jeden z najbardziej stresujących zawodów świata. To niezbędna dawka energii przed kolejnym eventowym sezonem oraz możliwość wymiany doświadczeń, nawiązania nowych i podtrzymania starych relacji i okazja by miło spędzić czas.

FBE 2020: ponad 2.000 profesjonalistów z branży; 150 dostawców;
23 inspirujące wystąpienia; konkurs Top Event 2019. 


www.forumbranzyeventowej.pl

https://www.facebook.com/ForumBranzyEventowej/

Organizator:
Evential Sp. z o.o.,
ul. Mokotowska 1, 00-640 Warszawa,
biuro@evential.pl  

 

2019-11-07 09:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter