Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


NOWOŚĆ
Czytaj w lutowym MICE Poland:
Wykorzystujmy ciemną stronę!

Ukryta społeczność́ to forma ruchu przypisanego do niewłaściwego kanału. Firma marketingowa RhythmOne twierdzi, że nawet ponad 80 proc. wszystkich akcji w sieci stanowią te „ciemne”. Co oznacza, że opieramy swoje środki reklamowe tylko na 20 proc. tego, co się faktycznie dzieje. Dlatego musimy przejść na tzw. „ciemną stronę. 


Jak to zrobić? Po pierwsze należy ułatwić udostępnianie treści uczestnikom, aby mogli udostępniać je za pośrednictwem preferowanych przez siebie kanałów komunikacji. Warto także używać śledzonych linków, aby lepiej zidentyfikować osoby, które trafiły do treści za pośrednictwem ciemnych serwisów społecznościowych. Dobrym sposobem na zwrócenie uwagi odbiorców jest także korzystanie z wiadomości tekstowych.

Rozmowa z Krzysztoferm Celuchem - mówcą, trenerem, konsultantem biznesowym, wykładowcą akademickim i przedsiębiorcą, autorem raportu "Trendy 2020. Wiedza, produkt, motywacja, wpływ".

Czytaj więcej w lutowym numerze MICE Poland.


2020-02-13 09:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Barbara Tutak - Prezes Zarządu Warszawskiej Organizacji Turystycznej

Zawodowodo chcę silnej organizacji, aktywnych  członków,realizacji działań, które umocnią turystyczną i biznesową pozycję miasta na arenie światowej. Koncentruję się na tym celu. Przed nami nowe wyzwanie. Mam nadzieję, że uda się zaakceptować zmiany w statucie, które umożliwią nam prowadzenie działalności gospodarczej,a wtedy cały nasz wysiłek przekierujemyna to działanie. Aktualnie jednak wyzwaniem największym jest pokonanie kryzysu Prywatnie chcę poskromić swoje lenistwo i zacząć dojeżdżać rowerem do pracy.

Newsletter

»

Zamów newsletter