Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


NOWOŚĆ
Czytaj w lutowym MICE Poland:
Wykorzystujmy ciemną stronę!

Ukryta społeczność́ to forma ruchu przypisanego do niewłaściwego kanału. Firma marketingowa RhythmOne twierdzi, że nawet ponad 80 proc. wszystkich akcji w sieci stanowią te „ciemne”. Co oznacza, że opieramy swoje środki reklamowe tylko na 20 proc. tego, co się faktycznie dzieje. Dlatego musimy przejść na tzw. „ciemną stronę. 


Jak to zrobić? Po pierwsze należy ułatwić udostępnianie treści uczestnikom, aby mogli udostępniać je za pośrednictwem preferowanych przez siebie kanałów komunikacji. Warto także używać śledzonych linków, aby lepiej zidentyfikować osoby, które trafiły do treści za pośrednictwem ciemnych serwisów społecznościowych. Dobrym sposobem na zwrócenie uwagi odbiorców jest także korzystanie z wiadomości tekstowych.

Rozmowa z Krzysztoferm Celuchem - mówcą, trenerem, konsultantem biznesowym, wykładowcą akademickim i przedsiębiorcą, autorem raportu "Trendy 2020. Wiedza, produkt, motywacja, wpływ".

Czytaj więcej w lutowym numerze MICE Poland.


2020-02-13 09:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter