Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


TARGI

Promo Show – biznes to relacje

Ponad 210 wystawców, tysiące gadżetów reklamowych, blisko 600 marek, konkurs Super Gift, szeroka gama propozycji od dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych. Tak można podsumować nowy format Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Promo Show.



W dniach 8-9 lutego 2023 r. w samym centrum stolicy, w Expo XXI Warszawa, odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Promo Show - w nowej formule.

Targi skierowane były wyłącznie dla profesjonalistów. Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, w tym roku po raz pierwszy otworzył się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.

- Jak co roku, ogromną uwagę przywiązujemy do jakości zwiedzających. Nasze targi dedykowane są profesjonalistom z branży, takich gości zapraszamy i takich także się spodziewamy. W tym roku podczas nowej formuły Promo Show dopisali także goście z zagranicy, słychać to było na halach targowych  - mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.

To były dwa intensywne dni rozmów biznesowych, swoją ofertę zaprezentowali dostawcy artykułów promocyjnych dla branży reklamy i marketingu oraz dostawcy mediów i maszyn. Pozytywny czas zarówno dla wystawców jak i dla zwiedzających, wiele fascynujących rozmów, marketingowych inspiracji, premier i nowości. Nie mogło zabraknąć także branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 100 produktów do konkursu Super Gift. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu.

Trzeci dzień targów - Wieczór Wystawców

Jak co roku i tym razem, pierwszego dnia targów wieczorem, w kultowym już BankClub odbyła się integracja wystawców i zwiedzających. Wieczór ten, od lat traktowany jest jako nieformalny trzeci dzień targowy, gdzie w ekskluzywnych wnętrzach klubu, przy dobrym winie można porozmawiać o biznesie. Tematem przewodnim gali był styl disco, a gwiazdą wieczoru cover band ABBA. W BankClub bawiło się ponad 1000 osób.

Podczas oficjalnej części imprezy, na scenę zostały zaproszone firmy, które w tym roku obchodziły swoje jubileusze, a wywiady z nimi pojawiły się na łamach drukowanego wydania OOH magazine: Asgard, Jaguar, Maxim, Atrium oraz Dream Pen.

- Za nami intensywny czas, ogrom pracy i masa przygotowań do międzynarodowego wydarzenia. Dzisiaj chcemy podziękować wszystkim wystawcom i zwiedzającym. Dzięki Wam i z Wami tworzymy niezapomniane wydarzenia, wspieramy branżę i budujemy relacje – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny w OOH magazine, organizator targów.

Przyszłoroczne targi Promo Show odbędą się również w Expo XXI Warszawa 14 i 15 lutego 2024 r.

 

2023-02-15 09:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter