Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»



INFORMACJA PRASOWA

Śląskie znów zaskakuje

Drugi study tour dla krajowych hosted buyers zorganizowany przez Silesia Convention Bureau we współpracy z MeetingPlanner.pl pokazał mniej oczywiste oblicza regionu. I jak poprzednio, mocno zaskoczył uczestników.  

Poznawanie przez doświadczanie – tak krótko można podsumować jesienną wizytę studyjną, która odbyła się od 18 do 20 września 2023 roku. Jej celem było zaprezentowanie potencjału województwa śląskiego pod kątem organizacji spotkań biznesowych, szczególnie w zakresie team buildingu. Atrakcje regionu dają wiele możliwości do realizacji tego typu wydarzeń. – Zależało nam, by zaprezentować uczestnikom skalę rewitalizacji, jaką przeszło województwo śląskie w ostatniej dekadzie. Dlatego w programie znalazły się aż trzy obiekty zabytkowe, które zostały spektakularnie odrestaurowane – mówi Sebastian Gronet z Silesia Convention Bureau.

Również tym razem różnorodność wrażeń i doznań była cechą charakterystyczną przedsięwzięcia. Wspinaczka skałkowa i lunch w jaskini, kolacje degustacyjne, night spa w pocysterskich stodołach przemianowanych na luksusowy butikowy hotel, floating, czyli podziemne dryfowanie w pokopalnianej sztolni, degustacja wina w jurajskiej winnicy, off road w kamieniołomie, spływ kajakowy po rzece Rudzie – to tylko część atrakcji, która czekała na uczestników study touru. Uczestnicy wyjazdu docenili jego program, który umożliwił poznanie nieznanego. – Dzięki bardzo intensywnej wizycie mogłam dojrzeć niezwykłość tej krainy. Zachwycające miejsca, fantastyczni ludzie, różnorodność doznań, od muzycznych, poprzez kulinarno-relaksacyjne, turystyczne, aż po ogromne dawki adrenaliny – mówi Katarzyna Komorek z Prudential.

Do współpracy przy realizacji trzydniowego programu zaproszono partnerów z regionu: Catering 24, Hurtownia Adrenaliny, Winnica Rajska z Myszkowa, Arche Hotel Częstochowa, Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” oraz Browar Śląsk z Koszęcina, Sztolnia Czarnego Pstrąga z Tarnowskich Gór, Bel Mon Resort z Rybnika, Aktywni Team, Pocysterski Zespół Klasztorno-Pałacowy w Rudach, Zabytkowa Kopalnia Ignacy w Rybniku. – Nie mamy wątpliwości, że za sukcesem tego przedsięwzięcia stoją jego partnerzy, ich gościnność i zaangażowanie – dodaje Dominika Wojniak z Silesia Convention Bureau.


Ważnym elementem wizyty studyjnej było spotkanie networkingowe dedykowane regionalnej branży spotkań zorganizowane przez Dream Events na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku. Celem spotkania prowadzonego w formule fast date  było umożliwienie przedstawicielom regionalnej branży spotkań nawiązania kontaktów biznesowych podczas bezpośredniej rozmowy z uczestnikami study touru. 

Śląskie to region w branży spotkań nadal nieodkryty. Dlatego inicjatywa zapraszania czołowych przedstawicieli branży do regionu, by mogli osobiście doświadczyć tego miejsca, to bez wątpienia działanie strategiczne w kontekście rozwoju turystyki biznesowej w województwie śląskim. – Śląskie zaskakuje różnorodnością oferty, zarówno dla osób aktywnych, ale także stawiających na relaks. Niezwykłe miejsca, przepyszna kuchnia regionalna i gościnność. Wiele inspiracji dla meeting plannerów, którzy zawsze mogą liczyć na wsparcie Silesia Convention Bureau – dodaje Michał Korpusik z Rival Group.


2023-10-09 16:09:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Wydarzenie

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Kątny 

Head of Marketing Hotelu Belmonte
w Krynicy-Zdrój.

 

O sobie: 

Pracuje w pięciogwiazdkowym Hotelu Belmonte w Krynicy-Zdroju. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Jagiellońskim, Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach oraz studiów doktoranckich w Szkole Głównej Handlowej. Od 16 lat w branży hotelarskiej. Przez wiele lat związana z Grupą Mazurkas. Swoją przygodę z Grupą rozpoczynała w dziale sprzedaży, przechodząc przez kolejne szczeble rozwoju, jako Kierownik Działu Sprzedaży, odpowiedzialna za rozwój sprzedaży w segmencie MICE.
W wolnym czasie projektuje wnętrza, zakłada permakulturowe warzywniaki i przemierza z plecakiem ciekawe miejsca na świecie. Zostanie mamą sprawiło, że zafascynował ją świat psychologii dziecięcej; to niesamowite, jak każde nasze zdanie kształtuje młodego człowieka i to, kim stanie się on w przyszłości.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter