Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Męskie koncerty z marką Żywiec w pakiecie agencji Live

Agencja eventowa Live przygotowała i obsługuje projekt artystyczny „Męskie Granie”, na który składa się trasa koncertowa awangardowych osobliwości muzyki i sztuki wizualnej po sześciu największych miastach w Polsce.

Na scenie wystąpią m.in. Maciej Maleńczuk, Andrzej Smolik, Nergal, Fisz, Leszek Możdżer oraz artyści sztuk wizualnych Tomasz Sikora, Jarosław Koziara, Michał Jacaszek i Mariusz Wilczyński. Live odpowiada również za przygotowanie singla promocyjnego, produkcję scenografii oraz montaż multimediów i zaplecza technicznego. Koncerty odbędą się kolejno w Gdańsku (Centrum Stocznia Gdańska), Katowicach (Galeria Szyb Wilson), Poznaniu (Stary Browar), Krakowie (Ogrody Muzeum Archeologicznego), Wrocławiu (Browar Mieszczański) i Warszawie (Centrum Kultury Koneser). Każda z lokalizacji, jest w stanie pomieścić około 2 tys. osób. Prace nad przedsięwzięciem trwają od 6 miesięcy. Agencja zaangażowała Wojtka Waglewskiego jako dyrektora artystycznego, który doradzał w wyborze twórców i repertuaru.
Głównym sponsorem projektu jest marka Żywiec. Wydarzenie ma charakter imprezy biletowanej (60 zł) i jest autorskim projektem agencji Live. (mk)
www.meskiegranie.pl

2010-08-17 20:41:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter