Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Sieglinde Willig w sieci Kempiński

Po czterech latach pełnienia funkcji dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Starwood Hotels & Resorts zdecydowała się przyjąć propozycję sieci Kempinski – stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży dla Federacji Rosyjskiej i krajów zależnych

– Zajmę się przede wszystkim wsparciem rosyjskich hoteli oraz skupię się na planach rozbudowy sieci i rozwoju wsparcia projektów wychodzących. Sieć hoteli Kempinski ma zupełnie inne portfolio niż Starwood, złożona w 1897 roku, ma bardzo ugruntowaną pozycję na rynku – mówi Sieglinde Willig.
Willig posiada 16-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywała w działach sprzedaży, marketingu i rozwoju w Niemczech, m.in. w Jenie, Weimarze, Kolonii i Berlinie oraz na Węgrzech w Budapeszcie. Ukończyła państwową szkołę pedagogiczną na wydziale psychologii i edukacji oraz teorii edukacji, jest również absolwentką licznych kursów biznesowych m. in. z zarządzania finansami, negocjacji, przywództwa, marketingu, PR-u i IT. (ak)

2010-08-23 22:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter