Strona główna  |  Prenumerata  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Sieglinde Willig w sieci Kempiński

Po czterech latach pełnienia funkcji dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Starwood Hotels & Resorts zdecydowała się przyjąć propozycję sieci Kempinski – stanowisko regionalnego dyrektora sprzedaży dla Federacji Rosyjskiej i krajów zależnych

– Zajmę się przede wszystkim wsparciem rosyjskich hoteli oraz skupię się na planach rozbudowy sieci i rozwoju wsparcia projektów wychodzących. Sieć hoteli Kempinski ma zupełnie inne portfolio niż Starwood, złożona w 1897 roku, ma bardzo ugruntowaną pozycję na rynku – mówi Sieglinde Willig.
Willig posiada 16-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywała w działach sprzedaży, marketingu i rozwoju w Niemczech, m.in. w Jenie, Weimarze, Kolonii i Berlinie oraz na Węgrzech w Budapeszcie. Ukończyła państwową szkołę pedagogiczną na wydziale psychologii i edukacji oraz teorii edukacji, jest również absolwentką licznych kursów biznesowych m. in. z zarządzania finansami, negocjacji, przywództwa, marketingu, PR-u i IT. (ak)

2010-08-23 22:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Ludzie branży

»


Rafał Krawczuk

Współzałożyciel i managing director agencji Plej. W branży obecny od piętnastu lat. Tworząc strategię Plej, stawia na całościowe i szerokie podejście do briefów i tworzonych kampanii, a przede wszystkim na emocje i prawdziwe przeżycia. Czytaj więcej w miesięczniku MICE Poland

Newsletter

»

Zamów newsletter