Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Komputer zamiast incentive managera?

Portal incentiveplanet.pl to nowe narzędzie do tworzenia oferty wyjazdów incentive travel. Dedykowany jest agencjom oraz klientom korporacyjnym, którzy chcą samodzielnie przygotować wyjazd lub konferencję.

Strona inceitiveplanet.pl podzielona jest na dwie części. Pierwsza pomyślana została jako rodzaj informatora, w którym mają być zamieszczane informacje o poszczególnych destynacjach oraz nowości z branży. Druga część portalu to event kreator, za pomocą którego użytkownicy mogą samodzielnie stworzyć cały plan wyjazdu. Na każdym etapie można sprawdzić także koszt wyjazdu dla całej grupy oraz w przeliczeniu na jednego uczestnika. Po zaplanowaniu wyjazdu można wysłać zapytanie do kontrahentów. Dzięki wysłaniu briefu za pośrednictwem portalu użytkownik otrzyma 10% rabatu od każdej usługi znalezionej w ofercie portalu.
Twórcami incentiveplanet.pl przedstawiciele firmy Incentive Planet, czyli m.in. Elżbieta Atkinson i Agnieszka Chojka, współwłaścicielki agencji Vip Incentive Travel. Koszt projektu to 700 tys. zł, z czego 70% pochodzi z funduszy unijnych a 30% to wkład własny Incentive Planet.
W tej chwili użytkownicy mają do dyspozycji darmową wersję narzędzia. Stopniowo ma być ono uzupełniane o oferty i informacje przesyłane przez lokalne DMC. Zasadnicza baza ofert uzupełniana będzie do II kw. 2014 r., choć twórcy portalu podkreślają, że przez cały czas będą otwarci na współpracę.
Z portalu można korzystać za darmo do października br. Po tym terminie użytkownicy będą mogli wykupić jeden z czterech abonamentów: jednorazowy za 150 zł, kwartalny z możliwością stworzenia 5 programów w cenie 1050 zł, półroczny dzięki któremu będzie można wygenerować 10 programów za 1470 zł i roczny, uprawniający do stworzenia 24 programów w cenie 2100 zł.
Podczas prezentacji pojawiły się pytania, czy narzędzie to nie zaszkodzi agencjom incentive travel. Agnieszka Chojka podkreśla jednak, że ma ono pomóc nie tylko zleceniodawcom, ale także organizatorom. Dzięki korzystaniu z portalu czas na przygotowanie oferty ma skrócić się z kilku dni do kilkudziesięciu minut. (mg)

2013-07-11 10:01:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter