Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Orlen wprowadza platformę zakupową Connect

PKN Orlen uruchomił platformę internetową, za pomocą której będą przeprowadzane procesy zakupowe. Znajdzie się na niej także większość zleceń dla branży MICE.

Zainteresowanie Connect, bo tak nazywa się nowa platforma, od samego początku jest bardzo duże. Od połowy maja zarejestrowało się na niej już 850 dostawców. Za pośrednictwem platformy będą oni mogli brać udział w aukcjach i przetargach ogłaszanych przez 14 spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Orlen. Zlecenia zostały podzielone na ponad 300 szczegółowych działów zakupowych. Zainteresowani znajdą tam także oferty dotyczące branży MICE, chociaż z pewnymi wyjątkami.
– Poprzez platformę Connect kupowane są usługi organizacji eventów, konferencji oraz szkolenia. Nie są kupowane natomiast programy motywacyjne – tłumaczy Beata Karpińska, kierownik biura prasowego w Biurze Komunikacji Korporacyjnej PKN Orlen. Część incentive będzie więc nadal zamawiana drogą tradycyjnych procedur przetargowych. Pozostałe narzędzie związane z przemysłem spotkań, zostaną jednak przeniesione na platformę, przez co całkowicie znikną składane do tej pory oferty w formie papierowej. To ważna zmiana dla organizatorów.
\"\"
Jak wyjaśniają przedstawiciele Orlenu, głównym zadaniem samej platformy jest przede wszystkim usprawnienie i przyśpieszenie całego procesu zakupowego. Ma to przynieść korzyści zarówno zamawiającym, jak i dostawcom. Wszystko zostanie zautomatyzowane. Pozwoli to także otworzyć się firmie na nowych dostawców i zwiększyć transparentność. Dzięki systemom informatycznym każdy z uczestników w niedługim czasie po zakończeniu aukcji dostanie bowiem pełny zestaw informacji na jej temat oraz uzasadnienie dlaczego ją wygrał lub przegrał. Pomoże w tym jeden, uniwersalny system oceniania. Platforma Connect zaczyna obsługiwać cztery europejskie rynki, na których operuje Orlen. Poza polskim, także czeski, niemiecki i litewski. (mk)
www.orlen.pl

2013-07-19 09:39:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter