Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

SBE i KAE organizują wspólną konferencję

Jak wykorzystać potencjał biznesowy, jaki niosą ze sobą eventy? Czy warto inwestować w organizację imprez opierać na nich komunikację marketingową firmy? W jaki sposób zarządzać budżetami marketingowymi?

Tym i wielu innym aktualnym tematom branżowym poświęcona będzie marcowa konferencja Event Biznes organizowana przez Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), we współpracy z Klubem Agencji Eventowych (KAE).
Planowana na koniec marca konferencja skierowana będzie przede wszystkim do dyrektorów działów zakupów i marketingu w firmach zlecających organizację wydarzeń MICE, a także członków zarządu odpowiedzialnych za prowadzenie działań komunikacyjnych. Jej celem ma być dostarczenie racjonalnych argumentów świadczących o skuteczności działań branży eventowej. – Naszym celem będzie przedstawienie wymiernych korzyści inwestowania większych środków finansowych na rzecz event marketingu i zjawisk z tym związanych. Obecnym trendem w krajach Europy Zachodniej jest przede wszystkim ambient, czyli bezpośrednie dotarcie do klientów przez wydarzenia. Sposobów na to są tysiące, wystarczy czerpać z dużej puli sprawdzonych już pomysłów. W Polsce natomiast event wciąż często postrzegany jest, jako narzędzie nagradzania, impreza firmowa, a w najlepszym wypadku, jako wsparcie komunikacji PR-owej. A to przecież nie wszystko – tłumaczy Adam Zagajewski, wice prezes SBE i szef Projektu Event Biznes.
Jak zapowiadają organizatorzy, wśród zagadnień, jakie zostaną poruszone w czasie konferencji znajdą się tematy związane m.in. z przedstawieniem wartości narzędzi event marketingowych w promocji, budowaniu wizerunku marki czy lojalności wewnątrz firmy (z uwzględnieniem profesjonalnego liczenia ROI) oraz ukazaniem znaczenia eventu w strategii marketingowej firmy, a także agregacji wydarzeń z Internetem i innymi kanałami wsparcia. Nie zabraknie także kwestii dotyczących branżowych trendów, takich jak działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), wdrażanie najnowszych technologii i rozwiązań mobilnych czy efektywne wykorzystanie coraz popularniejszych social mediów w promocji i utrzymaniu zainteresowania organizowanymi imprezami. – Liczymy, iż to wydarzenie, organizowane po raz pierwszy w Polsce wskaże wiarygodne argumenty na korzyść nowoczesnych technik dotarcia do klientów – zaś same narzędzia – eventy, będą miały okazję do pokazania jak wielką potęgą sprzedaży są same w sobie – mówi Agnieszka Ciesielska, event manager konferencji Event Biznes.
Szczegółowy program jest jeszcze w trakcie tworzenia, podobnie jak rada programowa konferencji. Wkrótce ma również ruszyć strona internatowa dedykowana imprezie (www.eventbiznes.pl), na której na bieżąco będą aktualizowane wszystkie informacje. Konferencja Event Biznes odbędzie się w dniach 24-25 marca w Hotelu Warszawianka w Jachrance. (mk)

2014-01-23 18:51:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter