Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Nowy zarząd SBE zapowiada zmiany w stowarzyszeniu

Zaostrzenie kryteriów przyjmowania nowych członków oraz intensyfikacja działań edukacyjnych. To jedne z celów, jakie stawiają przed sobą nowo wybrane władze Stowarzyszenia Branży Eventowej.

Zmiany w SBE mają związek z zakończeniem kadencji poprzedniego zarządu. Członkowie SBE nie wprowadzili jednak rewolucji. Na stanowisko prezesa SBE został wybrany ponownie Andrzej Bagniuk (agencja Andrius). Oprócz niego do zarządu weszli: Adam Zagajewski (firma Triangoo) – wiceprezes zarządu ds. rozwoju, Marta Dunin-Michałowska (agencja Mea Group) – wiceprezes ds. komunikacji, Olga Krzemińska-Zasadzka (agencja Power) – członek zarządu ds. eventów, Anna Nowakowska (manager ds. kluczowych klientów Hotelu Narvil****) – członek zarządu ds. edukacji oraz Robert Pływacz (agencja Raki) – członek zarządu ds. działań regionalnych.
Nowy wybrany zarząd opracował strategię działania stowarzyszenia na kolejne trzy lata. Zgodnie z tą strategią zaostrzeniu kryteriów przyjmowania nowych członków towarzyszyć będą działania polegające na zapraszaniu do współpracy liderów polskiego rynku eventowego.
Kolejny cele SBE, czyli intensyfikacja działań edukacyjnych związana ma być m.in. z szeroko zakrojoną promocja Studium Podyplomowego Event Management uruchomionego we współpracy z Fundacją na Rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
Inne cele stawiane sobie przez zarząd to: umacnianie pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych, wymiana doświadczeń i umożliwienie nawiązywania korzystnych relacji biznesowych poprzez projekty o charakterze konferencyjnym i szkoleniowym (planowana konferencja Event Biznes).
Zarząd podjął także decyzję o powołaniu na pełen etat nowego Dyrektora Zarządzającego SBE, do którego obowiązków należeć będzie bieżące zarządzanie działalnością operacyjną Stowarzyszenia oraz praca nad czynnym wdrażaniem projektów nadzorowanych przez poszczególnych członków Zarządu. Obecnie SBE prowadzi rekrutację na stanowisko Dyrektora Zarządzającego. Zajmująca do tej pory to stanowisko Magdalena Jabłońska od stycznia 2014 r. pełni funkcję PR managera Stowarzyszenia i skupi się na działalności komunikacyjnej na rzecz SBE.
Wśród nowych inicjatyw uchwalonych przez nowo wybrane władze jest także organizowanie regularnych spotkań pomiędzy członkami SBE, podczas których możliwa będzie wymiana doświadczeń, wypracowywanie standardów rynkowych oraz wzajemne wsparcie, a także wdrożenie projektów dotyczących współpracy regionalnej, ukierunkowanych na rozszerzenie działań SBE na całą Polskę. (red)
www.sbe.org.pl

2014-02-19 18:10:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter