Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Nowe władze i plany SOIT

Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel wybrało nowy zarząd, który będzie kierował pracami całej organizacji w latach 2014-2015. Przy okazji podsumowano dotychczasową działalność i sprecyzowano plany na przyszłość.

Wyboru nowego zarządu dokonano w czasie walnego zgromadzenia członków, które odbyło się 13 stycznia w Warszawie. Wzięło w nim udział 18 członków stowarzyszenia, reprezentujących 16 z 18 działających w jego strukturach firm. Nowym prezesem SOIT został Krzysztof Michniewicz, prezes zarządu ICP Group, któremu pomagać będzie dwóch wiceprezesów: Cezary Wilemajtys (United Partners) i Krzysztof Pobożniak (Haxel Events & Incentive).

Udało się zaistnieć w branży\"\"
Wybory stały się także dobrą okazją do podsumowania dotychczasowej działalności. – SOIT działa już 4 lata. Od samego początku, w czasie kolejnych dwóch kadencji miałem przyjemność być jego prezesem. Pierwsze dwa lata upłynęły nam głównie na wysiłkach, żeby w ogóle zaistnieć w świadomości branży. Myślę, że ten cel udało się osiągnąć z bardzo dobrym skutkiem. Obecnie w szeregach Stowarzyszenia znajduje się 24 członków, reprezentujących 18 największych i najsilniejszych agencji incentive działających na polskim rynku. Na ten sukces na pewno duży wpływ miała podjęta przez nas już na samym początku decyzja o zatrudnieniu dyrektor zarządzającej (Justyna Skubis – przyp. red.), która mogła skupić całą swoją uwagę na kierowaniu pracami SOIT. Oprócz tego, dużym osiągnięciem jest także fakt, że dotarliśmy do korporacyjnych zleceniodawców, z którymi możemy teraz dyskutować na tematy dotyczące chociażby szerzenia dobrych praktyk i zasad przetargowych. To dopiero początek długiej drogi, te relacje nadal trzeba umacniać, ale pierwszy krok w tym kierunku został już zrobiony – podsumowuje Michał Czerwiński, ustępujący prezes SOIT i członek zarządu InDreams. Na samym początku największym problemem było finansowanie prac SOIT-u, które jako młody i mało znany podmiot nie mogło liczyć na duże wsparcie ze strony sponsorów. Stąd dość wysoka składka członkowska – 7 tys. zł/rok. Obecnie, dzięki wypracowaniu marki SOIT udało się pozyskać w sumie ok. 120 tys. zł dotacji od sponsorów i współpracowników. Dzięki temu możliwe stało się także obniżenie o 30% składki członkowskiej (teraz wynosi 5 tys. zł). – Tym czego brakowało w SOIT to jedna, spójna strategia komunikacji. Osoby odpowiedzialne za planowanie tych działań miały szereg innych obowiązków, przez co ten aspekt został może trochę zaniedbany. Oprócz tego, uważam, że w najbliższych latach powinniśmy skupić się również na zwiększeniu wartości obecności w SOIT dla jego członków. Chodzi o bezpośrednie korzyści, jakie mogliby czerpać z tego, że są w Stowarzyszeniu i opłacają składki. Odchodzący zarząd przygotował rekomendacje działań na kolejne lata dla nowego zarządu, który je przyjął i w ustalonych obszarach będzie wprowadzał – dodaje Czerwiński.

Filary działania\"\"
Jakie będą kierunki rozwoju i działania SOIT w najbliższym czasie? Szczegółowe wytyczne, w tym zakresie zostały określone w trakcie pierwszego zebrania nowego zarządu, jakie odbyło się 23 stycznia. – Nasze aktywności podzieliliśmy na kilka najważniejszych filarów – mówi Krzysztof Michniewicz, nowy prezes SOIT, prezes ICP Group. – Pierwszym z nich jest edukacja. Chodzi o szerzenie wiedzy o specyfice usług incentive i uświadamianie ich użyteczności, jako dobrego narzędzia biznesowego. Można to osiągnąć m.in. poprzez promocję metodologii ROI, która umożliwia ocenę efektywności każdego organizowanego wydarzenia. W celu podnoszenia kompetencji członków SOIT chcemy również nawiązać współpracę z innymi polskimi i zagranicznymi stowarzyszeniami, co pozwoli nam przygotowywać prelekcje i panele edukacyjne z udziałem najwyższej klasy specjalistów. Będą to zarówno spotkania otwarte, jak i dedykowane wyłącznie naszym członkom.
Kolejnym ważnym aspektem działania będą kwestie prawne. – Jako SOIT chcemy zaangażować się w procesy legislacyjne związane m.in. z ustawą o usługach turystycznych czy gwarancjami dla organizatorów turystyki – tłumaczy Michniewicz. – Chodzi o to, abyśmy nie byli traktowani tak jak biura podróży obsługujące turystów indywidualnych, ponieważ specyfika usług incentive jest zupełnie inna.
Oprócz tego Stowarzyszenie zamierza skupić się na wypracowaniu modelowych standardów współpracy ze zleceniodawcami. SOIT pragnie zostać obserwatorem, który oprócz uświadamiania i promowania dobrych praktyk będzie również negował zachowania nieetyczne reagując na rażące zachowania i odstępstwa od przyjętych reguł. – Chciałem podziękować za zaufanie, jakim obdarzyli mnie członkowie SOIT nominując mnie na prezesa. To dla mnie zaszczyt i wierzę, że wspólną pracą możemy poprowadzić Stowarzyszenie w kierunku dalszego rozwoju oraz nowych wyzwań. Moim celem jest
to, aby SOIT był dla wszystkich, wspierając rozwój każdego stowarzyszonego partnera – podsumowuje Krzysztof Michniewicz. (mk)

Skład nowego zarządu SOIT
Prezes zarządu: Krzysztof Michniewicz, ICP Group; wiceprezesi zarządu: Cezary Wilemajtys, United Partners, Krzysztof Pobożniak, Haxel Events & Incentive; członkowie zarządu: Agnieszka Kopińska, AFRICA line Adventure Club, Maciej Szpot, Businessman Fun Club; komisja rewizyjna: Grażyna Grot-Dudziak, Weco Travel,Agata Gościńska, Viventum s.c., Sebastian Słoniewski, OBP, Incentive & Sport Travel
www.soit.net.pl

2014-02-21 10:35:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

2018-03-07 00:21 Thomaszomia

Living in France is one thing desired by many individuals. If you want to live in France then you have to get French property. You can read the advertisement section of the newspapers which has the section of houses for sale in France. After making a suitable choice, you should research about the properties for sale in France. French property is now a days very much wanted also. If you want to live in France and spend your life there you should select a proper house. French property is not cheap and you need to make a major investment. You must also know about the properties for sale in France at various locations. The houses for sale in France come in different prices depending on the location

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter