Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Druga odsłona Meetings Week Poland

Konferencja „Poland Meetings Destination – Jak przyśpieszyć rozwój przyjazdowej turystyki konferencyjnej w Polsce?”, zainauguruje drugą edycję „Meetings Week Poland”.

W spotkaniu, organizowanym przez magazyn „The Warsaw Voice” wezmą udział samorządowcy, politycy i eksperci branżowi. W trakcie dyskusji przedstawione zostaną historie MICE-owych sukcesów miast i regionów europejskich, prezentowane przez zagranicznych gości, a także zagadnienia związane z opłatami turystycznymi, z których można finansować rozwój turystyki biznesowej. Oprócz tego prelegenci będą starali się odpowiedzieć na pytanie „Jak wybudować centrum kongresowe lub kompleks konferencyjno-wystawienniczy i nie stracić przy tym zdrowia?”.
„Meetings Week Poland” to cykl szkoleń, warsztatów i konferencji dedykowanych polskiemu przemysłowi spotkań. W przygotowanie projektu zaangażowały się prawie wszystkie najważniejsze krajowe stowarzyszenia branżowe. Każde z nich przygotowało konferencję tematyczną – MPI Poland Club – szkolenie z zakresu nowych technologii, Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – prelekcję „Event, jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów”, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP) – II konferencję „Normy Spotkań – Specyfikacje, Wytyczne, Praktyka”, a Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel (SOIT) akademię na temat skuteczności działań motywacyjnych.
„Meetings Week Poland” odbędzie się w dniach 17-21 marca w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego w Warszawie. Impreza dedykowana jest nie tylko przedstawicielom branży, ale także korporacyjnym i firmowym zleceniodawcom eventów oraz planistom konferencji. Zainteresowani muszą dokonać rejestracji. Organizatorzy przygotowali kilka pakietów – aby mieć wstęp na wszystkie wydarzenia należy zapłacić 435 zł, udział w jednym wybranym wydarzeniu SBE, SOIT lub MPI kosztuje 290 zł. 145 zł muszą natomiast zapłacić członkowie stowarzyszeń za udział w konferencji organizowanej przez ich stowarzyszenie. Bezpłatnie można przyjść na Poland Meetings Destination i konferencję „Normy Spotkań” SKKP.  Rejestracja prowadzona jest na stronie meetingsweek.syskonf.pl. (mk)

2014-03-07 18:20:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter