Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Meetings Week Poland 2014: nie może Cię zabraknąć na Narodowym

Już w najbliższy poniedziałek (17 marca) w Centrum Konferencyjnym Stadionu Narodowego rozpocznie się druga edycja „Meetings Week Poland”. Inicjatorami oraz współorganizatorami wydarzenia są stowarzyszenia branżowe - MPI Poland Club, SKKP, SBE oraz SOIT.

Meetings Week Poland 2014 to pięć dni spotkań edukacyjnych i networkingowych, podczas których będzie można nie tylko wzbogacić swoją wiedzę, ale również poznać najlepszych ekspertów nie tylko z polskiej, ale i światowej branży spotkań.
Honorowy patronat nad tegoroczną edycją „Meetings Week Poland” objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Meetings Week Poland 2014 dzień po dniu
17 marca (poniedziałek)
Poland Meeting Destination – Jak przyśpieszyć rozwój przyjazdowej turystyki konferencyjnej w Polsce? Konferencja ekspertów, samorządowców, polityków.
Główny organizator: The Warsaw Voice.

Wystąpienia inauguracyjne: Katarzyna Sobierajska, podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Katarzyna Kasperczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, Rafał Szmytke, prezes, Polskiej Organizacji Turystycznej, : Michał Olszewski, wiceprezydent Warszawy, Lech Grobelny, prezydent Poznania, Marcin Herra, prezes PL 2012+.

W programie m.in.
1. Historie sukcesu przemysłu spotkań z miast i regionów europejskich.
2. Opłaty turystyczne, pobierane w miastach lub regionach jako ważne źródło finansowania rozwoju branży – do zastosowania także w Polsce.
3. Jak wybudować centrum kongresowe lub kompleks konferencyjno-wystawienniczy i nie stracić przy tym zdrowia?
4. Panel dyskusyjny z udziałem lokalnych convention bureaux oraz zagranicznych gości.
Szczegóły na www.polandmeetingsdestination.com.

18 marca (wtorek)
Event jako narzędzie biznesowe w promocji miejsc i regionów
Główny organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej

W programie m.in.:
Znaczenie eventu w promocji miast i regionów.
Marketing miejsca czy promocja miejsca?
Bezpieczeństwo imprezy masowej, a jej pozytywny odbiór – case study.
Panel dyskusyjny: Event jako narzędzie marketingowe do budowania silnej marki miejsca, która przyciąga turystów, inwestorów oraz przyczynia się do rozwoju eksportu. Panel dyskusyjny.
Carnaval Sztuk-Mistrzów czyli lubelski produkt-wizytówka regionu.
Promocja regionu poprzez event sportowy na przykładzie Mistrzostw Świata w piłce siatkowej Plażowej w Starych Jabłonkach.
Industriada - festiwal dziedzictwa przemysłowego jako przewaga konkurencyjna regionu.
Ogólnopolski Festiwal Dobrego Smaku, Europa na Widelcu, Festiwal Smaku w Grucznie, Rybobranie nad Odrą – festiwale kulinarne jako narzędzia promocji miast i regionów.


19 marca (środa)
Akademia SOIT, Siła motywacji
Główny organizator: Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel.

W programie m.in.:
Robert Korzeniowski – czyli naucz się dobrego biznesu poprzez sukcesy i porażki
Szymon Walkiewicz – Pełna moc możliwości
Szymon Kudła – Wygrywanie Mocnych Stron
Angelika Chrapkiewicz w rozmowie z Tomaszem Dutkiewiczem – ograniczenia są tylko w naszych głowach.
Jacek Pustelnik – Życie w górach
Annamaria Ruffini - Spotkanie z SITE, Society of Incentive Travel Executives


20 marca (czwartek)
Szkolenie MPI Poland: Nowoczesne technologie w zarządzaniu spotkaniami
Główny organizator: MPI Poland Club

W programie m.in.
Nowoczesne technologie w eventach. Wykład Corbina Balla.
Systemy zarządzania uczestnikami – jakie dają korzyści? Case study.
Aplikacja eventowa – jakie daje możliwości? Case Study – GCBeVENT

Czwartego dnia Meetings Week Poland odbędzie się także IX Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw.


21 marca (piątek)
II Konferencja "Normy Spotkań - Specyfikacje, Wytyczne, Praktyka"
Główny organizator: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce

W programie m.in.
Normy systemowe w obszarze usług
Normalizacja i standaryzacja usług w przemyśle spotkań na rynku europejskim i światowym. Model portugalski i brytyjski.
Sesje panelowe - formuła „world cafe" (tematy: Normy terminologiczne, Proces biznesowy - normy przedmiotowe, Standardy zawodowe pracowników, Normy w relacjach z klientami, partnerami biznesowymi oraz otaczającym nas środowiskiem, w tym naturalnym).

Szczegółowe informacje oraz rejestracja: meetingsweek.syskonf.pl

2014-03-14 10:59:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter