Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Przedstawiciele branży poznawali Warszawę

15 zagranicznych przedstawicieli MICE odwiedziło stolicę Polski na zaproszenie Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Warsaw Convention Bureau, działające w ramach Warszawskiej Organizacji Turystycznej przygotowało fam trip dla przedstawicieli agencji i firm korporacyjnych z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Hiszpanii, Francji, Rumunii, Włoch, Ukrainy, Turcji i Indii. W imprezie wzięły udział trzy hotele partnerskie: Hilton Hotel & Convention Centre, Westin Hotel i Radisson Blu Centrum Hotel.

   Główną atrakcją przygotowanego fam tripu był mecz otwarcia Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn na Stadionie Narodowym.
Wydarzenie miało na celu wypromowanie stolicy Polski zagranicą, jako atrakcyjnej destynacji MICE. Na program składały się liczne atrakcje. Pierwszego dnia goście zwiedzili Łazienki Królewski, gdzie mogli posłuchać koncertu Chopinowskiego w Pałacu na Wodzie. Chętni mogli pospacerować po Starym Mieście. Dzień drugi fam tripu upłynął na integracyjnej grze w Pałacu Kultury i Nauki, wizycie w hotelach partnerskich oraz oglądaniu zmagań polskich siatkarzy z reprezentacją Serbii. Imprezę zwieńczyła prezentacja lokalnych firm PCO i DMC.
Skorzystać z okazji
      Organizatorzy fam tripu nie ukrywają, że bezpłatne bilety na mecz siatkówki były głównym pretekstem, mającym zachęcić specjalistów z zagranicznych rynków do odwiedzenia Warszawy. – Należy wykorzystywać masowe wydarzenia o charakterze sportowym czy artystycznym do promowania miasta na świecie. Chcemy aby nasi goście dostrzegli w Warszawie duży potencjał biznesowy i zdali pozytywne relacje w zarządach swoich spółek. Mamy nadzieję, że nasze fam tripy doprowadzą tym samym do zwiększenia liczby realizowanych w stolicy projektów zagranicznych firm. Tegoroczna impreza stanowi pewien eksperyment, który ma nam pokazać, czy nasza koncepcja jest słuszna – mówi Monika Białkowska, dyrektor biura WOT.

Warszawa zachwyca
     Zaproszeni przedstawiciele branży spotkań zgodnie uznali Warszawę za interesujące miejsce na biznesowej mapie Europy. – Warszawa może poszczycić się hotelami i restauracjami z ofertą i obsługą na najwyższym poziomie – powiedziała Barbel Matuschek, touroperator z niemieckiej Matu Raisen. – Organizacja przygotowanej dla nas imprezy dała mi pewien obraz tego, jak wygląda business travel w Warszawie. Było naprawdę dobrze, cieszę się że zostałam zaproszona – powiedziała z kolei Anca Anton, Events & Group Manager w New Concept Travel z Rumunii. Jej firma co roku organizuje od 500 do 1000 eventów.
– Warszawa podobała mi się bardziej niż Grecja, w której niedawno byłem. Jest to duże wyróżnienie, bo preferuję jednak kraje o cieplejszym klimacie. Uważam, że organizatorzy z mojego kraju powinni wziąć Warszawę pod uwagę. Tym bardziej, że odległość geograficzna między Ukrainą i Polską jest niewielka – powiedział Siergiej Rodinov, Event Manager z kijowskiej agencji Imperia Prazdnika.

Przekuć zalety w sukces

   Wygląda na to, że fam trip spełnił oczekiwania gości. Czy ich pochlebne opinie są wystarczający gwarantem sukcesu? Trudno wyrokować. Bez względu na wszystko mały sukces został już osiągnięty – uzmysłowiono przedstawicielom liczących się na rynku firm, że Warszawa to nie tylko miasto pięknej architektury
i parków, ale również miejsce oferujące obsługę turystyczną na najwyższym poziomie. (ag)
Warsaw Convention Bureau & Partners fam trip, 29-31 sierpnia 2014, www.onewarsaw.com

2014-09-25 12:15:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter