Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Aplikacje pozwolą odczytać nasze nastroje

Nowoczesny event marketing idzie w parze z nowoczesnymi technologiami. Liderami w tej dziedzinie niezmiennie pozostają Amerykanie, którzy nadal wyznaczają trendy.

Corbin Ball uznawany jest za jednego z największych na świecie specjalistów od technologii eventowych. Za pośrednictwem mediów społecznościach podzielił się spostrzeżeniami na temat najbardziej przełomowych technologii w event marketingu. Amerykanin zwrócił uwagę na szczególne zalety tych technologii, z którymi mamy już do czynienia, jak i na możliwości systemów, które będą używane w przyszłości. Za podstawę posłużyły zestawienia amerykańskiej firmy Busy Event.

Pomiar emocji

Od przeszło 20 lat, firma Beyond Verbal pracuje nad technologią analizy ludzkich emocji. To program komputerowy, który na podstawie tonu głosu może ocenić stan emocjonalny danej osoby. Aplikacja nie tylko zmierzy nastrój uczestników wydarzenia, ale może być też użyta przez osoby prowadzące. Przemawiającemu prelegentowi ujawni
poziom emocji słuchających
w danym momencie wystąpienia. Dzięki temu będzie miał on możliwość dostosowania tematyki i sposobu przemawiania do utrzymania lub wzbudzenia zainteresowania audytorium.
Coraz głośniej jest też o Google Glass. Okulary z wyświetlaczem, jak w skrócie można określić najnowszy wynalazek amerykańskiego giganta technologicznego, otworzą nowe możliwości w przemyśle spotkań. – W sytuacji, gdy dana konferencja ma powiedzmy 10 seminariów tematycznych, fizycznie możemy uczestniczyć tylko w jednym. Jednak dzięki Google Glass mamy szansę przechodząc obok pozostałych seminariów odczytać i zapisać na urządzeniu slajdy z innych prezentacji – powiedział Hugh Lee z technologicznej firmy Fusion Production.

Wynalazek Apple

Jedną z największych nowości firmy Apple jest technologia iBeacon, która pierwszy raz została zaprezentowana
w czerwcu 2013 r. podczas konferencji WWDC (Worldwide Developers Conference). Są to nadajniki, które rozmieszczone w konkretnych miejscach mogą automatycznie wysłać dane do smartfonów i tabletów. Technologia wykorzystuje mikrolokalizację, a oparta jest na bluetooth low energy. Pierwsze próby użycia iBeacon powiodły się przy okazji meczów amerykańskiej ligi basaballowej (iBeacony zostały rozmieszczone na stadionie). W momencie, gdy kibic znalazł się
w jego pobliżu otrzymywał na telefon bilet ze wskazówkami, które prowadziły go wprost do jego miejsca. Takie wyznaczenie drogi dojścia w konkretny punkt było możliwe, dzięki umieszczeniu iBeaconów na trybunach. Dodatkową funkcją było wysyłanie kuponów zniżkowych na jedzenie w strefach gastronomicznych ulokowanych na stadionie.
Kolejną próbą iBeaconów było umieszczenie ich przy kasach w wybranych sklepach. Po wejściu do sklepu użytkownik dostawał informacje o najnowszych promocjach
i zniżkach. Amerykanie wieszczą iBeaconom zastosowanie w trakcie konferencji. To dzięki nim będzie można bezpośrednio w momencie pojawienia się konkretnego uczestnika w danym miejscu, wysłać mu na telefon wybrane informacje. (mdz)

Corbin Ball
Corbin Ball to utytułowany i ceniony na całym świecie mówca, konsultant i pisarz, popularyzator technologii. Ball jest właścicielem Corbin Ball Associates, członkiem stowarzyszenia Certified Meeting Professional. Pięciokrotnie został uznany przez magazyn „Successful Meetings” za jednego z 25 najbardziej wpływowych ludzi
w przemyśle spotkań w USA.

2014-11-12 14:32:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter