Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Uczestnicy bardziej zaangażowani

Przekazywanie ścisłej, konkretnej wiedzy, w możliwie najatrakcyjniejszy sposób. Do tego angażowanie uczestników w czasie spotkania i... niechęć do wydawania większej ilości pieniędzy na eventy. Oto najważniejsze globalne trendy na 2015 r.

Dla planujących spotkania w 2015 r. najważniejsze jest i będzie tworzenie eventów, które będą w możliwie największy sposób angażować uczestników spotkania. Rozwiązanie poparło aż 70 proc. respondentów sondażu przeprowadzonego przez Successful Meetings.

Udział w dyskusji
Jak wytworzyć większe zaangażowanie? Cel może zostać osiągnięty przynajmniej na kilka sposobów – najprościej przez wykorzystanie nowych technologii i social mediów. Za pomocą specjalnych aplikacji uczestnicy mogą zadawać pytania, możliwe jest nawet branie udziału w dyskusjach prowadzonych na żywo, m.in. na Twitterze. W nieco bardziej „realnym” wymiarze sprawdza się tworzenie mniejszych grup dyskusyjnych lub warsztatowych, które w przerwach pomiędzy wykładami debatują o problemach przedstawionych w ich trakcie, wysnuwając własne wnioski, które konsultowane są później z prelegentem.

Spektakularnie i tanio
Mimo nastawienia na przekazywanie ścisłej wiedzy, opartej na konkretnych danych (coraz większą popularnością cieszą się specjalistyczne szkolenia) liczy się także atrakcyjny sposób „podania” informacji.
– Już dawno minęły czasy pokazywania nudnych, przygotowywanych w PowerPointcie infografik. Dzisiaj dane muszą być zaprezentowane |w ciekawy dla odbiorcy sposób – mogą być wyświetlane chociażby na ścianach, w formie mappingu, a nawet na ludziach – twierdzi Corbin Ball, właściciel firmy doradczej Corbin Ball Associates. Niestety za rosnącymi wymaganiami meeting plannerów nie podążają wzrosty proponowanych przez nich budżetów. Utrzymują się one przeważnie na stałym poziomie, w najlepszym wypadku mogą się zwiększyć, ale symbolicznie – zaledwie o ok. 1,7 proc. (MPI Fall 2014 Meetings Outlook). Zestawienie trendów na 2015 rok przygotował brytyjski portal Successful Meetings. (mk)
www.successfulmeetings.com

2015-04-07 15:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter