|
|
MCE CEE skuteczne, bo kameralne
Piąta edycja MCE Central & Eastern Europe została zorganizowana w Warszawie. Polscy organizatorzy
wykorzystali szansę na nawiązanie kontaktów i pokazanie swoich możliwości europejskim kolegom po fachu.
Blisko 200 uczestników, ponad 60 wystawców z czego blisko połowa z Polski – tak w liczbach wyglądała tegoroczna edycja MCE Central & Eastern Europe.
Butikowo czyli skutecznie
W porównaniu z targami we Frankfurcie czy Barcelonie, gdzie liczba uczestników dochodzi do kilkunastu tysięcy MCE CEE jest zdecydowanie bardziej kameralnym wydarzeniem. Ale jak podkreślają organizatorzy przedsięwzięcia takie jest jego założenie. – Biorąc udział w dużych międzynarodowych targach widzieliśmy potrzebę zorganizowania butikowego eventu, który skupiałby się na promocji Europy Środkowo-Wschodniej. Tak narodziła się potrzeba MCE CEE – mówi Allan Pallas, managing director Europe Congress. Wielu wystawców i uczestników spotkania podkreślało, że dzięki kameralnej atmosferze i skupieniu się na regionie Europy Środkowo-Wschodniej spotkania biznesowe podczas MCE CEE były owocne. – Uważam, że takie wydarzenie jest skutecznjejsze niż duże międzynarodowe targi. Spotkania, które odbyliśmy były bardzo konkretne. Sądzę, że około 25 proc. osób, z którymi rozmawialiśmy to nasi przyszli klienci – mówi Davide Odella, specjalista ds. międzynarodowego marketingu terytorialnego Stadionu Narodowego. Wydarzenie było okazją dla miast, które podczas największych targów nie zawsze mogą pokazać swój potencjał. – Startujemy z trudnej pozycji, gdyż Łódź nie jest jeszcze destynacją rozpoznawalną w świecie. Dlatego cieszy mnie, że podczas wydarzenia nacisk położony był na część sprzedażową i networkingową. Uczestnicy MCE CEE w przeciwieństwie do tych odwiedzających EMEC byli zainteresowani nie tylko Polską jako kierunkiem MICE, ale także poszczególnymi destynacjami, takimi jak Łódź – mówi Anna Mokrosińska, kierownik Łódź CB.
Psychologia kultura i biznes
Do udziału w wydarzeniu zaproszono dwóch wybitnych mówców. Jonathan Bradshaw, CEO Meetology Group opowiedział o tym, jak wykorzystać różne aspekty psychologii w pozyskiwaniu klientów. Daniel Tschudy, coach and speaker Cross Cultural Business przekonywał natomiast słuchaczy jak ważne w prowadzeniu międzynarodowych negocjacji biznesowych jest poznanie kultury partnerów biznesowych. – Wiedza, która została nam zaprezentowana może być pomocna, nie tylko w prowadzeniu biznesu, i w kontaktach interpersonalnych – mówi Anna Natan, event koordynator Sodexo Polska.
Warszawa odkryta przez zagranicznych gości
Większość wystawców spoza Polski odwiedziła Warszawę po raz pierwszy. – Na pewno warto zorganizować tu spotkanie biznesowe – mówi Flóra Szegedi, key account manager MICE National Sales Force, Bułgaria. Zagraniczni organizatorzy jeszcze przed zakończeniem spotkania deklarowali, że będą proponować swoim klientom zarówno Warszawę, jak i inne polskie destynacje. – W Warszawie jestem po raz pierwszy. Miasto posiada hotele na wysokim poziomie, nie brak tu profesjonalnych partnerów, z którymi można przygotować ciekawe wydarzenia. Na pewno będziemy chcieli przywieźć tu swoje grupy – mówi Miriam Hunfeld, meeting planner & hotel procurement Hunfield Service. (mg)
MCE Central & Eastern,
Europe, 15–17 luty 2014
Hotel Sofitel Victoria
2015-04-15 11:18:00
powrót
Dołącz do dyskusji na stronie »
Dołącz do dyskusji na FB »
|
|
Personalnie... Iwona Głuchowska
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.
O sobie:
Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.
|