Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Dywersyfikacja usług IQ Marketing

Planet Event jest nowo wyodrębnionym podmiotem, działającym pod parasolem agencji IQ Marketing.

– Dział ten, odpowiedzialny za strategię, kreację i realizację działań z zakresu experiential marketingu, zaczęliśmy rozwijać już w 2009 roku. Zebraliśmy w jednym miejscu eventowe doświadczenia agencji z ostatnich 13 lat i powstało całkiem bogate portfolio. Wraz z rozwojem Planet Event zainwestowaliśmy w sprzęt eventowy: sceny, namioty, nagłośnienie, oświetlenie, transport, co przy realizacji wielu projektów z zakresu experiential marketingu okazało się bardzo dobrym rozwiązaniem, głównie ze względu na konkurencyjność cenową – mówi Michał Kowalczyk, dyrektor zarządzający Planet Event. Agencja posiada kilka zespołów client service, obsługujących wybranych klientów kompleksowo, w tym także w zakresie eventów. Na stałe współpracuje z sześcioma osobami odpowiedzialnymi za techniczną realizację eventów. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Wyborowa SA (marka Absolut), Skoda Auto Polska, MasterCard i Sonny Ericsson.
IQ Marketing w ramach nowej strategii będzie również rozwijało usługę Save Teres – wydawnictwa w internecie oparte na autorskim silniku EcoPublishingOnline. Zmieniła się też identyfikacja wizualna firmy, a aktualny jej slogan brandingowy brzmi: United Marketing Agency. (xb)
www.iq-marketing.pl













Michał Kowalczyk: Wraz z rozwojem działu Planet Event zainwestowaliśmy we własny sprzęt eventowy.

2010-11-02 08:01:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»













Sabina Kowalkow-Paśnik 

Dyrektora Sprzedaży i Marketingu Grupy Arche Hotele. Odpowiada w ramach grupy za sprzedaży usług oraz marketig.
Ukończyła filologię angielską na Akademii Polonijnej w Częstochowie oraz zarządzanie sprzedażą na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w  hotelarstwie rozpoczęła w 2002 roku w warszawskim hotelu Holiday Inn przy ulicy Złotej. Dalsze doświadczenie zawodowe w branży zdobywała pracując dla polskich i zagranicznych sieci hotelarskich przechodząc od stanowiska specjalisty w Dziale Sprzedaży w hotelu Sheraton Warsaw do stanowiska Członka Zarządu spółki Platan Hotels & Resorts.

Newsletter

»

Zamów newsletter