Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Artykuły » Wydarzenia branżowe

»

Event Expo: Zawiedzeni wystawcy, ale przyjadą za rok

Gdański Salon Organizatorów Imprez Event Expo nie spełnił oczekiwań tych, którzy wykupili stoiska. W założeniu na targach miały wystawiać się agencje zajmujące się organizacją imprez integracyjnych, team buildingowych, wyjazdów firmowych oraz firmy oferujące usługi i sprzęt do oprawy tego typu wydarzeń.

Gdański Salon Organizatorów Imprez Event Expo nie spełnił oczekiwań tych, którzy wykupili stoiska.

W założeniu na targach miały wystawiać się agencje zajmujące się organizacją imprez integracyjnych, team buildingowych, wyjazdów firmowych oraz firmy oferujące usługi i sprzęt do oprawy tego typu wydarzeń. Odwiedzić Event Expo miały osoby odpowiedzialne za zlecanie i realizację eventów. Niestety nie udało się w pełni zrealizować tego zamysłu. – Na Event Expo zabrakło najbardziej interesujących nas klientów. Organizator powinien pomyśleć w jaki sposób uatrakcyjnić targi i je wyspecjalizować tak, aby przyciągnąć tu managerów, którzy zajmują się zlecaniem wydarzeń o charakterze eventowym – mówi Agata Bors z agencji iKA. – Podstawowym błędem było rozdzielenie terenów Event Expo i Gdańskich Targów Turystycznych. Chodzi mi tu zarówno o umieszczenie tych dwóch imprez w osobnych halach, jak również rozpoczęcie targów turystycznych dzień później.  Wpłynęło to na mniejsze zainteresowanie osób związanych bezpośrednio z branżą turystyczną, co w konsekwencji spowodowało, że na targach pojawiło się mniej osób. Należy jednak przyznać, że na pewno Event Expo okazało się dla eventowców dużo bardziej udane niż niedawne Międzynarodowe Targi Turystyczne we Wrocławiu. Przełożenie na efekty biznesowe było tu znacznie korzystniejsze – wyjaśnia Przemysław Pol z Akademii Podróży.

Na Event Expo wystawiało się około 20 firm. W ciągu trzech dni, jak podają organizatorzy, odwiedziło je w sumie około 9,5 tys. gości. Targom towarzyszyła konferencja „Event w trudnych czasach”. Uczestnicy mogli dowiedzieć się m.in. jak zorganizować dobrą i oryginalną imprezę za stosunkowo nieduże pieniądze, w jaki sposób najefektywniej współpracować z hotelami czy jak wykorzystać event w komunikacji w małych i średnich przedsiębiorstwach. Dużym zainteresowaniem cieszyły się Pierwsze Mistrzostwa w Mini Bolidach F1. Pomysłodawcą i organizatorem  przedsięwzięcia była Akademia Podróży. Firma Capital Golf, pod hasłem „nie czekaj – zostań golfistą” przeprowadziła akcję promującą tę dyscyplinę sportu. Tradycyjnie Event Expo towarzyszył konkurs Eventon 2009 na najatrakcyjniejsze stoisko. Tegorocznym laureatem została firma iKa. – Na pewno zamierzamy kontynuować projekt Event Expo także w przyszłym roku. Musimy zastanowić się jakie wprowadzić zmiany, aby impreza w jeszcze większym stopniu odpowiadała oczekiwaniom wystawców i odwiedzających. Na razie jest jednak za wcześnie, aby o tego typu zmianach mówić – tłumaczy Katarzyna Cieżyńska, komisarz targów. (mk)

Salon Organizatorów Imprez Event Expo
16-18 kwietnia 2009 r., Gdańsk
Organizator: Międzynarodowe Targi Gdańskie, www.eventexpo.mtgsa.pl

MICE Poland, maj 2009

powrót

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter