Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Artykuły » Wydarzenia branżowe

»

Confex 2009: Wielka księga inspiracji

Bogate źródło inspiracji o scenariuszy oraz metod pracy, mniej klientów potencjalnie zainteresowanych współpracą – tak podsumować można tegoroczne targi Confex International, które odbyły się w Londynie. Targi Confex to wydarzenie dedykowane międzynarodowej branży spotkań, skupiające w większości przedstawicieli brytyjskiego rynku. Bajkowe stoiska oraz wystawcy, którzy nie pozwolą odwiedzającym przejść obok stoiska obojętnie.


Bogate źródło inspiracji o scenariuszy oraz metod pracy, mniej klientów potencjalnie zainteresowanych współpracą – tak podsumować można tegoroczne targi Confex International, które odbyły się w Londynie. Targi Confex to wydarzenie dedykowane międzynarodowej branży spotkań, skupiające w większości przedstawicieli brytyjskiego rynku. Bajkowe stoiska oraz wystawcy, którzy nie pozwolą odwiedzającym przejść obok stoiska obojętnie. W tym roku liczba odwiedzających sięgnęła prawie 15 tys. Wzrost liczby odwiedzających na poziomie pięciu procent nie był wynikiem oszałamiającym. – Bardzo trudno będzie powrócić do wyników z czasów prosperity – komentuje Duncan Reid, event director w International Confex. Londyńskie targi nie realizują znanego z targów EIBTM i IMEX programu hosted buyers, który gwarantuje wystawcom spotkania z kupującymi. Część wystawców, w szczególności ci reprezentujący polską branżę, skarżyli się na brak potencjalnych klientów. Organizator zdaje się zauważać niewykorzystany potencjał w tym zakresie. Jego odpowiedzią była inicjatywa „W 80 sekund dookoła świata”. Polegała na spotkaniach wzorowanych na tzw. „speed dating”: kilkanaście osób znajduje się naprzeciwko siebie, rozmawia półtorej minuty, po czym przesiada się o jedno miejsce zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Dzięki temu każda osoba odbywa kilkanaście spotkań.

Determinacja wystawców, aby wykorzystać targi jak najbardziej efektywnie była bardzo duża, co zauważalne było w pracy wystawców oraz doborze osób reprezentujących firmy. Najczęściej byli to menadżerowie wyższego szczebla bądź sami prezesi firm.

26th International Confex 2009, 24-26.02.2009 r., Londyn, Wielka Brytania
www.confex-international.com

MICE Poland, marzec 2009

powrót

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter