Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

MPI o potencjale wydarzeń specjalnych

Tegoroczne jesienne spotkanie MPI Poland Club zorganizowane było pod hasłem „Najlepsze praktyki w organizacji wydarzeń specjalnych”.

Uczestnicy spotkali się na Stadionie Narodowym w Warszawie, aby podyskutować o organizacji wielkich wydarzeń sportowych i artystycznych oraz o tym, jak organizatorzy spotkań mogą wykorzystać te największe eventy w swojej codziennej pracy. Spotkania rozpoczęła Agnieszka Faracik, członek zarządu MPI Poland, która już w przyszłym roku jako nowy prezes stanie na czele stowarzyszenia. Przywitała gości i wprowadziła wszystkich w tematykę spotkania.

Okiem klienta
Pierwszym z prelegentów był Tomasz Wierczewski reprezentujący Polsat Group. Zastąpił on Dorotę Popińską, z którą na co dzień współpracuje przy najważniejszych wydarzeniach organizowanych przez Grupę Polsat. Opowiedział o tym, w jaki sposób wspólnie z Dorotą Popińską przygotowują produkty dla gości VIP. Zwrócił uwagę na różnicę między tzw. VIP-ami komercyjnymi, oraz najważniejszymi gośćmi VVIP, opowiedział również w jaki sposób należy wyróżnić obie te grupy podczas wydarzeń specjalnych. Wystąpienie Tomasza Wierzejskiego spotkało się z bardzo entuzjastycznym przyjęciem. Uczestnicy z sali dopytywali o wiele praktycznych szczegółów pracy z gośćmi VIP przy okazji wielkich wydarzeń jak np. w jaki sposób zdobyć najlepsze bilety dla swoich gości, jak wybrać zaufanych dostawców itp.

Potencjał obiektu
Rafał Rosiejak, dyrektor Centrum Konferencyjnego & MICE na Stadionie Narodowym, PL2012+ przedstawił ofertę obiektu. Omówił także najciekawsze realizacje, które
w ostatnim czasie odbyły się na Stadionie Narodowym, obrazując jak wiele różnorodnych imprez można zorganizować w obiekcie. Rafał Rosiejak opowiedział także o najbliższych planach, w tym kolejnej edycji przedsięwzięcia Zimowy Narodowy. Zwrócił uwagę na fakt, w jaki sposób wydarzenia te mogą wykorzystać organizatorzy i co mogą zaoferować swoim klientom np. wynajęcie tafli lodowiska, zimowy piknik, czy najlepsze bilety na rewie na lodzie.

Biznes i pomoc
Wystąpienie Wojciecha Liszki inicjatora i organizatora biznesowej sztafety charytatywnej Krakow Business Run i dyrektora sprzedaży hotelu Radisson Blu Krakow dotyczyło Poland Business Run – charytatywnego biegu biznesowego, który 14 września odbył się w pięciu miastach Polski. Opowiedział on o początkach biegu w Krakowie, oraz o tym w jaki sposób ta idea się rozwijała, obejmując zasięgiem coraz więcej polskich miast. Zwrócił uwagę na to, jak ciekawym przedsięwzięciem biznesowym może być to wydarzenie i w jaki sposób biorąc udział w imprezie można nie tylko pomóc młodym ludziom, ale także osiągnąć realne cele dla lokalnego środowiska biznesowego.

Na sportowo i z rozmachem
Część merytoryczną spotkania zakończył Tomasz Rachwał właściciel firmy Polish Sport Promotion. Opowiedział o organizacji wydarzenia Super Mecz – eventu sportowego, podczas którego polskie drużyny piłki nożnej miały okazję zmierzyć się z najlepszymi drużynami futbolowymi świata. Publiczność najbardziej zaciekawiły niespodzianki i potknięcia, które zdarzały się podczas organizowania poprzedniej edycji wydarzenia oraz to w jaki sposób organizatorzy wybrnęli z nieprzewidzianych sytuacji. Uczestnicy spotkania mieli także okazję przekonać się na własnej skórze, jak ciekawą atrakcją jest udział w niecodziennym wydarzeniu sportowym. Każdy z gości dostał bilet na Windsurfing na Narodowym czyli Halowy Puchar Świata w Windsurfingu (część prestiżowego PWA World Tour). (mg)
5 września MPI Poland Club Autumn Meeting Stadion
Narodowy w Warszawie www.mpiweb.pl

2014-10-15 16:55:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter