Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

Po pierwsze – właściwa lokalizacja

Kluczowe znaczenie dla sukcesu eventu ma wybór odpowiedniego miejsca na jego organizację – przekonywali prelegenci wrześniowego panelu dyskusyjnego.

    „Wybór lokalizacji jako strategiczny punkt planowania eventu” był tematem przewodnim debaty branżowej. Spotkanie rozpoczęło się od dyskusji o branży eventowej w ogóle. Rozmawiano o tym, jak obecnie postrzegany jest event, podkreślając, że staje się on narzędziem marketingowym, które prowadzić ma do osiągnięcia konkretnych celów. Nie jest natomiast, jak jeszcze przed kilku laty, zwykłą imprezą, na której pracownicy lub parterzy biznesowi mają złapać trochę oddechu po ciężkich tygodniach pracy.
     Jakub Zdrzalik zwrócił uwagę na to, że jest to praktycznie jedyne narzędzie marketingowe, które daje możliwość realnego obcowania z produktem, marką. Oczywiście ma to swoje dobre i złe strony. Dzięki realnym doświadczeniom konsumenci mogą nawiązać kontakt z marką, ale aby umożliwić to odpowiednio dużej liczbie osób, należy włożyć w realizację imprezy dużo pracy.

W świecie mediów
   Podczas dyskusji nie mogło zabraknąć tematów związanych z mediami społecznościowymi. Żaneta Berus przypomniała, że jeszcze kilka lat temu wieszczono koniec eventów i spotkań firmowych
i przeniesienie przemysłu MICE do sieci. Okazało się jednak, że potrzeba ludzi aby spotykać się twarzą w twarz, jest silniejsza. Mimo wykorzystania w organizacji eventów, targów czy konferencji najnowszych zdobyczy technologicznych i organizowania wydarzeń hybrydowych cały, nadal to fizyczne spotkanie z drugim człowiekiem jest motorem napędzającym branżę.

Lokalizacja to podstawa
     Dyskusja koncentrowała się wokół głównego tematu spotkania, czyli znaczenia wyboru odpowiedniej lokalizacji. Iwona Kubisz opowiedziała
o udogodnieniach, które przygotowano w hotelu Sound Garden dla gości biznesowych i o tym, jak ważna dla sukcesu wydarzenia jest komunikacja pomiędzy klientem a obiektem.
Anna Nowakowska zwróciła uwagę na fakt, że nie zawsze miejsce musi być w 100 proc. dopasowane do scenariusza eventu. Modyfikacje programu, które często wprowadza się po wizji lokalnej oraz konsultacjach z menadżerem obiektu i zleceniodawcą, przekładają się pozytywnie na efekt finalny wydarzenia.
     Podczas debaty prelegenci i uczestnicy rozmawiali także o modelu współpracy z obiektami. Przedstawiciele agencji dopytywali czy menadżerowie obiektów wolą współpracować bezpośrednio z klientem, czy z agencją. Żaneta Berus podkreśliła, że wszystko zależy od doświadczenia klienta. Ponieważ jednak zazwyczaj to agencje są bardziej doświadczone komunikacja z nimi jest dużo łatwiejsza. Z kolei Iwona Kubisz przyznała, że współpracując bezpośrednio z korporacjami łatwiej jest jej zdobyć informacje dotyczące finalnego budżetu przedsięwzięcia, oraz kryteriów, które musi spełniać obiekt, aby stał się gospodarzem wydarzenia.
    Po części oficjalnej dyskusja przeniosła się w kuluary, gdzie przy koktajlu każdy miał okazję zamienić kilka zdań z zaproszonymi prelegentami.
   Debata „Wybór lokalizacji jako strategiczny punkt planowania eventu”. Organizatorem wydarzenia było Stowarzyszenie Branży Eventowej. Sound Garden Hotel Warszawa. 29 września 2014 r. (mg)

2014-10-24 09:23:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter